poniedziałek, 15 sierpnia 2011

WANG & GAGA ARE WANGAGA


Uwielbiam Wanga jako projektanta i Lady Gagę jako artystkę. Stąd moje upodobanie do spiczastych okularów i ramion, cętek oraz ćwieków. Okulary te marzyły mi się od dawna, chociaż myślałam o TEJ wersji, nie mogłam pogardzić wersją panterkową, którą znalazłam na wyprzedaży za 15 PLN :) Torba dobrze wszystkim znana, inspirowana piękną Rocco. Czego chcieć więcej? Marynarki w stylu Lady Gagi i odjazdowych legginsów z 'magicznego worka mamy'. 

I love Wang as a designer and Lady Gaga as an artist. That why I like peaked glasses and arms, leopard spots and studs. About these sunnies I dreamed for a long time, but I thought about THIS version. I couldn't despise leopard version, when I found it on sale for 15 PLN. This bag is well-known for everyone, inspired by the beautiful Rocco. What more to want? Blazer in Lady Gaga's style and leggings from 'mom's magic sack'. 
photos by Irmina


H&M HAT, SHIRT AND JEWELRY
VINTAGE NECKLACE
VINTAGE LEGGINGS
VERO MODA BLAZER
BAG FROM ETOREBKA.PL
STREET SHOES
CLAIRE'S SUNNIES

44 komentarze:

  1. rewelacyjna stylizacja! przepięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne butki, ja jeszcze taki nie mam, a bardzo przydatne mi się wydają :( i leggi super. prosto ale z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanga uwielbiam również i jestem fanką tej torebki. Muszę ją w końcu zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie, a ta marynarka jest booooooskaaaaaaaa *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Outfit jest perfekcyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka, wielbiona przeze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak najbardziej stylowo, jak najbardziej podoba mi się. : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi za to najbardziej do gustu przypadły Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Luuuubie Twoje zdjecia!!Mega stylizacja, legi genialne!!Pozdrawiam :)
    http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. legi mistrz , klasyczna pantera to jest to :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Leginsy są kapitalne, chętnie przygarnęłabym je do mojej szafy.
    Cały zestaw jest wprost idealny.,
    Zapraszam do nas, Kate ;)
    http://leunisexe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że Cię uwielbiam!!! :*** Wyglądasz wspaniale - okulary są boskie, do tego rewelacyjny melonik, leginsy i bransoletka - loveeeee <3333

    OdpowiedzUsuń
  13. O WANGA - MAMA!!! getry zajebiste! leopard jest niesmiertelny, do tego czerwone usta - sweet! ja wlasnie czekam na urodzinowy prezent w postaci nowej Rocco (udaje ze nie wiem he he), buzka i dzieki jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw. masz naprawdę piękne usta !

    OdpowiedzUsuń
  15. skad Ty wzielas taki krzywy płot?!?!?!?!:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne te legginsy :) Kocham tego typu buty. Całosć - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo, ze nie jestem fanką panterowych printów na legginsach, tu mnie jakos nie razą ;p swietny look :) a co do moich szortów, prawdopodobnie tak zdjęcie mnie ''złapało'', bo w realu nie sa ''upijajace'' xdpozdrawiam i dzięki za wizyte na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mega legginsy, cały zestaw na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biel + czerń z panterą = <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look:)
    nie przepadam za takimi leginsami panterkowymi ale tu wyglądają całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta biżuteria jest świetna!...Muszę sb sprawić takie leginsy.
    zapraszam do komentowania moich zdj. i zamieszczanie uwag na temat bloga (plusy i minusy) wszystkie przyjmę z pokorą ;);)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look.;) Niesamowite leginsy.: )Super zdjęcia ! MAsz świetnego fotografa: )

    U mnie nowa notka zapraszam w wolnej chwili .; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Panterki nie lubię (z wzajemnością), ale cała reszta cud, miód, malina :)

    (rozowa-szminka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Legginsy pierwsza klasa! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana:) Wszystko pięknie opisujesz, ale ani słówka o butach! A jak dla mnie, obecnie poszukującej porządnych oficerek/glanosów, są one numerem jeden w tym poście :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ja się z tą torebką nie rozstaję;p już kilka ćwieków ze spodu mi odpadło;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wang to bardzo nowoczesny projektant, za to go uwielbiam. Wang i Gaga? Czemu nie!


    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw. Okulary są świetne:) Też uwielbiam Wanga.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajebiste legginsy! Okulary też mi się podobają, ale mi byloby nie do twarzy :P

    nude-couture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wow!!! LOVE those sunnies! very cool outfit! I'm following

    Look my blog and follow me if you like

    www.sickbytrend.com

    xx

    sBt

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, wyglądasz rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. A mi podoba się bransoleta ! Zapraszam także do mnie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dawno kupiłaś okulary?? Błagam o odpowiedź!
    Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń