środa, 17 sierpnia 2011

MY TRIP TO THE UNITED STATES


Moja ulubiona kolejka! W połowie drogi tor jest urwany i... wraca się w ciemnościach tyłem! Po drugim razie zrobiło mi się niedobrze :) / That's my favourite rollercoaster! In halfway the track is broken and...you back in the dark! After the second time, I was already sick ;)

2007. Zapamiętam ten rok do końca życia. Spełniło się moje marzenie o wylocie do Stanów, wakacje z przyjaciółką spędziłam w Egipcie i ... ścięłam włosy :) Wszystko to w ciągu ponad miesiąca. Z radością dzielę się z Wami obszerną fotorelacją. Oczywiście to tylko nieznaczna część, ale nie wszystko nadaje się do publikacji, wierzcie mi. 4 lata temu nie interesowałam się modą i śmieję się patrząc na te zdjęcia. Miałam wtedy już, albo dopiero 15 lat. Kiedy widzę, jak teraz wyglądają 15 latki... ;) Wracając do wyjazdu - dokładniejsze opisy pod zdjęciami! :) 

2007. I'll remember it till the end of my life. My dream came true. I went to the United States, I spent my holidays with friend in Egypt and I cut my hair ;) Everything happend in more than one month. I share with you with this big photorelation, but it's only a part. I can't show you everything, believe me. I laugh when I'm looking at these pics. I was already, or only 15 years old, when I see how 15 girls looks now... ;) Going back to the trip - more accurate descriptions under photos! :) 
Miasteczko Disney'a, z mnóstwem sklepów z pamiątkami / Disney's town. There's a lot of suovenir shops
Wycieczka promem / Trip by a ferryboat
Moja ulubiona kolejka / My fav rollercoaster
Na samym początku Disneyland'u / At the beginning of Disneyland
Wracamy z napojami i lodami, a ja z pamiątkami. Włosy to efekt wodnej kolejki ;) / With drinks and ice creams. I have souvenirs. Water rollercoaster broke my hair
Zapomniałam dodać, że byliśmy w Orlando, na Florydzie :) / I forgot to say, that we were in Orlando, Florida
Gdzie spełniają się marzenia! / Where dreams come true!
Mieliśmy szczęście trafić akurat na paradę. Były wszystkie bajki Disney'a! / We were lucky and have seen parade with all stories!
DSC_1714
Mój wujek, jego syn Alex i największy zamek jaki widziałam! ;) / My uncle, his son Alex and the biggest caste I've ever seen ;) 
_DSC35900419Florida2007
Moja ulubiona bajka - Kopciuszek :) / My favourite story - Cindarella :)
_DSC35970425Florida2007
Zwróćcie uwagę na te szczegóły! Cudowne / Take a look at these details! Amazing
Ja z Disney'em i Minnie / Me with Disney and Minnie


DSC_1834
W taki upał woda była niezbędna! / In this heat, water was needed!
DSC_1833
To miejsce wyglądało jak z plasteliny / This place looked like plasticine
DSC_1830
Uroczy sklep z gadżetami / Cute shop with gadgets
DSC_1824
Jeśli dobrze pamiętam, jechaliśmy wtedy pociągiem dla dzieci. / If i remember, it was train for kids
DSC_1798
Drzewa przypominające lizaki / Trees looked like lollipops
DSC_1791
Piękne, pastelowe kolory! / Beautiful, pastel colors!
DSC_1959
Kolejka zwana "Hulk". Również była moja, dwukrotnie :) / Hulk Rollercoaster. Also mine, two times :) 
Znajdź mnie ;) / Find me ;) 
Wszyscy krzyczeli! Jak na filmach! / Everyone shouted! Like in movies! 
Wygląda ładnie, ale naprawdę się tu przestraszyłam, myślałam, że wypadnę. / It looks nice, but I really sceared here, I thought that I fall out
To moja ręka, puściłam rączki do trzymania / There's my hand. I let go the handles
Kiedy zapytałam tych dwóch dziewczyn, po co im te płaszcze, odpowiedziały tylko "zobaczysz" ;) / When I ask these two girls in coats, why they wear it, they just tell me "you'll see" ;) 
DSC_1949
Podoba mi się ta kolorystyka / I like this colors combination
Mój wujek i T-rex ;) / My uncle and T-rex ;) 
Hej słodziutki :D / Hey sweetie :D 
Jurassic Park
Największe drzewo jakie kiedykolwiek widziałam! / The biggest tree I've ever seen!
Kolejka w tle / Rollercoaster in background
Ja z ciocią Anią i Alexem / Me with aunt Anne and Alex
DSC_2095
Na safari / Safari trip
DSC_2046
DSC_2045
To było wyryte w tym ogromnym drzewie! / It was drawn on this big tree

DSC_2010
DSC_2141
Pamiątka z kolejki :) Widzicie jak mocno trzymam rączkę?  / Reminder from Rollercoaster :) Did you see how hard I hold the handle?
A tu już na basenie w hotelu / Here in the hotel's pool
Nasz hotel nazywał się Regal Palms / Regal Palms was our hotel 
DSC_2209
DSC_2179
Kacper z tatą :) / Kacper with dad :) 
Ocean! 
Mogłabym tak mieszkać :) / I could live like that :) 
DSC_1588
Wdomu. Wielkanocne śniadanie. / At home. Easter breakfast
DSC_1591


Podoba się Wam ta fotorelacja?
Do you like this photo-report? 

34 komentarze:

  1. Taką Cię pamiętam, hahhahah! :)
    Świetne zdjęcia, bardzo chętnie bym się tam wybrała, suuuuuper! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotorelacja jest świetna !
    Po 1. Przypomniałaś mi poprzez jedno Twoje zdjęcie szał kabaretkowy ! I jak mama nie chciała mi ich kupić na rozpoczęcie roku szkolnego w 1 gimnazjum :( :D:D
    Po 2. Nie wiedziałam, że miałaś takie długie włosy :O szok ! nie żałujesz, że je obcięłaś ?
    Po 3. Byłam w Disneylandzie w Paryżu i w sumie wszystko się powtarza. :) Niesamowite przeżycia :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. mega zdjęcia, jaaaakie długie włosy miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. omg!!! ale miałaś długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega.!! Zazdroszczę ja chcę tam pojechać...: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się zmieniłaś. Przede wszystkim wyładniałaś ; ) Piękne włosy. Zazdroszczę tej wycieczki do Stanów!

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie powiem, wyrobiłaś się :DDDDDDDDDDDDD :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale miałaś długaśne włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjecia, az czuje ten klimat;) zmienilas sie bardzo, ale wtedy tez nie wygladalas zle!
    haha najlepsze zdjecie na zjezdzalni wodnej;>

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jakie długie i piękne włosy! zdjęcia niesamowite ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. łoooooo matko jakie długie włosy:)
    Nowy post zapraszam:)
    www.seniorinapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. looks like an amazing trip :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha eeeej ANTYSEKSY KABARETKI! Pamiętam, TO BYŁ SZAAAAŁ. Teraz to bym tym nawet podłogi nie umyła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. omg ! miaaałaś meeega, meeegaa długie włoosyy !!
    ;)
    zazdroszczę takiej wspaniałej wycieczki ; DD

    pozdrawiam,
    http://malinowa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post !!! Love disney

    http://silhouetteparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia! Cudowne! Najlepsze to przestraszone z dinozaurem :) Ale zazdroszczę wakacji okropnie!! Aha ah strasznie zazdroszczę.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna fotoleracja:d ale miałas włosyyyyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. super foty!
    masz niesamowite włosy;) moje ledwo do ramion rosną :/
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu ! http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Tu znajdziesz co trzeba zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mialas piekne wlosy.... tez chce takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. OO Co za zdjęcia! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz długie włosy :) poza tym zazdroszczę wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam kilmat twoich zdjec:)
    kooocham twoje wlosy!!!

    zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! jestem pod wrażeniem przemiany! zmieniłaś się nie do poznania! Śliczne długie włosy! (ale już dawno pisałam Ci, że w krótkich fajnie, ale wole dłuższe na Tobie :)).
    Te wspomnienia z USA muszą być piękne :), troszkę zazdroszczę! :)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o jejku magiczne , niesamowite miejsce :))

    OdpowiedzUsuń
  26. zdjęcia są absolutnie niesamowite! zapragnęłam tam byc! no i trochę się zmieniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia ! Nie poznałam cię na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie ! No włosy czad ;D

    OdpowiedzUsuń