środa, 3 sierpnia 2011

I WANNA GO

Gdybym zamiast szpilek założyła płaskie sandałki, mogłabym tak iść do szkoły. Szkoda, że już do szkoły nie chodzę :) Połączenie bieli i czerni, niby bezpiecznie, a jednak nie do końca, gdy w grę wchodzą paski, spódnica o niejednoznacznej długości i karmelowa teczka. Spódnica kupiona na wyprzedaży za 30złotych i buty - prezent od sklepu CzasNaButy - to teraz moje ulubione rzeczy w szafie. Szpilki nude były moim must have od dawna. Kiedy mogłam wybrać sobie jedną parę, wiedziałam, że będą to właśnie te! Wygodne i niesamowicie stabilne, w atrakcyjnej cenie. Same sprawdźcie, na pewno znajdziecie coś dla siebie :) Natomiast autorką dzisiejszych zdjęć jest Basia z bloga pudrowy-róż , a Nasza współpraca, na jednym razie na pewno się nie zakończy :)

If I had flat sandals, I could go to school. It's a pity that I'm not going to school anymore. The white&black combination is safe, but not exactly, when there's also stripes, long skirt and caramel satchel bag. I bought this skirt on sale and shoes - gift from CzasNaButy - are now my favourite things in my wardrobe. Nude heels were my must have for a long time. When I could choose one pair, I knew I have to have these ones. Comfortable and extremely stable, at an attractive price. And the author of today's photos is Basia from pudrowy-roz blog. I think out cooperation isn't finished :) 
DOROTHY PERKINS T-SHIRT
H&M SKIRT
H&M SUNNIES, HAT AND NECKLACE
NEW YORKER SATCHEL BAG
HEELS FROM CZASNABUTY.PL



oraz bransoletki, które dostałam od ILOKO.PL , wkrótce zobaczycie je w postach :)
and bracelets, which I got from ILOKO.PL, you'll see them soon in posts :)

53 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz! W sklepie widziałam spódnicę ale nie zrobiła na mnie wrażenia,ale na Tobie wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!!!! :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie widziałam tej wersji kolorystycznej torebki- jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :D strasznie mi się podobają te buty i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to połączenie. Bardzo mi się podoba Twój naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba takie zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej masz te piekna spodnice, ktora przymierzalam! niestety jestem za niska :( bu!

    pozdrawiam
    Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak, tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja marzę o takiej spódnicy ... i figurze! Torebkę taką dzisiaj dostałam, więc już o niej nie marzę, ale spódnica mmm. Jak już wspomniałam strasznie zazdroszczę Ci figurki, chciałabym tak wyglądać, jak strasznie bym chciała :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    [i zazdroszczę współpracy ze sklepami, ja nie wiem jak wy to robicie, że Wam te sklepy wysyłają prezenty ;P]

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes juz druga osoba ktora nosi ten swietny naszyjnik..chyba musze na niego zapolowac!;p;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczególną uwagę przykuł ten cudny naszyjnik ...

    Ciekawa stylizacja :)

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://yoursweetsideas.blogspot.com/
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mnie kusicie wszyscy z tymi maxi kieckami! :< świetnie w niej wyglądasz;)
    i naszyjnik piękny!

    aukcje robię na 10 dni, bo też wyjeżdżam, niby internet będę miała, ale na zakończenie aukcji wolę być w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz jak zwykle świetnie, ale spódnica podbiła moje serce ! ;-) uwielbiam te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama mierzyłam tę spódnicę, ale coś mi do końca w niej nie grało. Ty natomiast wyglądasz w niej fantastycznie :) A takie torebki wielbię od zawsze. Twoja jest cudowna!

    http://impractical-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach cudna Ty moja :*** Spódnica boska, torebka świetna i kooocham cię w szpilkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. też kupiłam tę spódnicę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Cię na maksa, może też skuszę się na te okulary? :)

    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się połączenie wielu trendów w jednym zestawie :) Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódnica i buty ;DD

    OdpowiedzUsuń
  21. te naszyjniki będą z pewnością hitem jesieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy kupowałaś torebkę? jest boska! :) spódnica też :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te buty są śliczne a ta spódnica z tymi butami poprostu REWELACJA ! <3

    Będę tu zaglądać coraz częściej ;)

    http://change-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna torebka! To zdecydowanie mój ulubiony zestaw:) A naszyjnika zazdroszczę, u mnie ich nie ma:(

    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ale masz długie nogi!!! śliczne szpilki i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing outfit! I like every single piece! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. gdyby nie ucisk w palcach, byłoby całkiem nieźle. mam nadzieję, że się rozchodzą :D
    świetny set, spodnica miażdży!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki kochana!!
    Taki komplement od takiej laski :) Strasznie mi miło
    Uwielbiam Twoje stylizacje! ten naszyjnik jest obłędny!!
    Całość bardzo kobieca czyli właśnie tak jak lubię :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. omg. so stunning. you look amazing. thanks for another amazing post. Would love if you'd check out my brand new CELEBRITY TREND REPORT and see pics from my latest stroll through Beverly Hills. Thanks love. xoxo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    Don't forget to follow on twitter for all the latest celebrity fashion news from an LA stylist.

    http://twitter.com/#!/fashboulevard

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna Almi : *
    Wpadaj do Gdyni ja zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. swietnie to zestawilas! boskie buty!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zestawienie! Masz cudne nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładnie wyglądasz w takiej spódnicy. masz ładne nogi więc taka długość ci nie przeszkadza! :)
    całość zestawu zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, jest bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Very cute look!!! Cool blog I love it!
    xoxo asiahlynn

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny naszyjnik, genialne buty!! zresztą cały zestaw jak dla mnie na duże tak!!! :):)

    http://san-uhaaa.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. strasznie mi się podoba całość! ;)
    Przepiękna spódnica i buciki - przy okazji boskie masz nogi ;)
    Spódnica świetnie wygląda z bluzeczką, cudowna torba - pomimo, że często ten model jest w internecie ta ma niebanalny kolor ;)
    Do tego świetna biżuteria :)



    zapraszam http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ahh ta torba ;) Gdzie ją dorwałaś ? Bo ja nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  39. oooo ta torba jest piękna chcę taką !

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz w maxi

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo mi się podoba!!:)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  42. super blog..dodaje do obser
    zapraszam do mnie : www.daajaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjnie wyglądasz :) mam pytanie, ile kosztowała ta torba? i kiedy została kupiona?bo choruję na nią

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziś weszłam na Twojego bloga pierwszy raz. Miło się ogląda Twoje zdjęcia i czyta notki. Widziałam zdjęcia w długich włosach i stwierdzam, że w tych Ci jest idealnie! Wydajesz się miłą osobą, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń