poniedziałek, 29 sierpnia 2011

STRADIVARIUS REOPENING

 Stradivarius w Złotych Tarasach przeżył ponowne otwarcie! Słodkie babeczki (mówię także o Nas :D), macaroons, drinki, DJ i kapitalne towarzystwo. Jako koneserka kobiecej urody, nie mogłam się napatrzeć na Nasze "Stradivarius Style Advisors", JestemKasia & Maffashion.. O KOLEKCJI - jeśli nie załapałyście się na swój must have z Zary, odwiedźcie Stradivariusa. Łudząco podobne sukienki, swetry, buty.. w bardziej przystępnej cenie :) Poza tym, dużo rzeczy przypadło mi do gustu. Obecność skóry (wstawki, buty itp), dużo czerni i bieli, asymetria, metallic oraz kolorowe mrynarki. Jestem za! O WŁOSACH - nie komentujcie. :D Światło było tak fatalne, że na zdjęciach mam jajo na głowie. Następnego dnia wprowadziłam małe poprawki, co do koloru i są teraz troszkę jaśniejsze :)

Stradivarius reopening.Sweet cakes, macaroons, drinks, DJ and great company. Our Style Advisors are soo beatiful! JestemKasia & Maffashion. ABOUT COLLECTION - really similar to last Zara collection. Dresses, jumpers, shoes in better price. But I like it. A lot of leather, black & white, asymmetry, metallic and colorful blazers. ABOUT MY HAIR - the light was so awful and my hair looks like egg. And the next day I changed this color a little, so wait for new pictures! 
dziękuję KASI, JULII, BASI
+ MAŁGOSI , której nie mam na zdjęciu :<

GUESS WAISTCOAT
H&M TSHIRT AND JEWELRY
LEVI'S + DIY SHORTS BY NONSZALANCKA
CONVERSE AMERICAN FLAG SNEAKERS
MIZENSA AIDA BAG FROM ETOREBKA.PL


51 komentarzy:

  1. Widać, że świetnie się bawiłyście. Osobiście nie lubię Stradivariusa. Przepiękne ciuszki, ale jakość gorsza niż na targu. Takie jest moje zdanie. Wszystko z tego sklepu wylądowało u mnie w koszu po kilku praniach. Może mam pecha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szał, jenyyy! :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. bezwarunkowo chcę cię poznac osobiście:D będziesz na fw?

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagammmm wróć do brązuuu.
    Jovi

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się twój nowy kolor włosów bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie trochę jajecznica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, blondyna!!!W sumie tera sobie uświadomiłam, że ty kiedyś miałaś mega długie włosy:)

    PS:Czy te czerwone niby lateksowe coś opięte na dupie manekina to legginsy czy spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjecia,rozjasnialas wlosy czy uzylas tylko farby?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szafa Madziary - i ja Ciebie! A na FW mam ogromną ochotę się wybrać..:)

    Anonimowy (Jovi) - ojj nie szybko

    Susie - teraz jest o niebo lepiej! :D

    The fancy gal - legginsy

    Claudie - rozjaśniacz. Potem użyłam jeszcze farby, ale to już po wizycie w Stradivariusie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się bawicie, dziewczyny :-) Amerykańskie trampkiiiii! <3

    Pozdrawiam ciepło, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak bardziej mi się podobasz w brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, fajne wydarzenie i spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!
    http://makemore99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądałyście ! widać, że był prawdziwy fun :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia:)
    widać że świetnie się bawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa, ukradłabym Ci trampki, koszulkę i szorty ;D świetnie!

    zapraszam do mnie :)
    http://in-spiritgolden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. great and funny pictures...I like this blog so much. Please check out mine.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaa, no w końcu!!!!!!!!! super te włosy!!! Ty je malowałaś sama w domu???? niemożliwe!
    wyszły piękne!
    U mnie butki do wygrania, zapraszam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. siwetny zestaw:) bardzo luźny wygodny ale robiący wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy cudnie do Ciebie pasują, choć ja bym widziała Cię w takich jeszcze z jakieś 2 tony jaśniejszych... Może dlatego, że ostatnio bardzo mi się podobają takie prawie, że białe. Ale wiem, że jakbym sama się przefarbowała, to bym... nie miała już włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Za ile i gdzie kupiłaś te conversy? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super fotorelacja, świetne zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia i masz fajnie obcięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, pytałaś o kopertówkę, chętnie bym uszyła, tylko nie mam juz tego neonowego materiału....jak masz taki gdzieś upatrzony to daj znać

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo ciekawa jak ten jaśniejszy kolorek wygląda. Bo ten chyba Ci nie służy, do tego w tym świetle.

    OdpowiedzUsuń
  26. Those shorts look amazing on you..Love your style!!
    You have a new follower.
    Looking forward to your future posts!!
    xoxo

    http://www.theglamandglitter.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. love the last two pictures. great details on those outfits.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely outfit with the leather legging, beautiful bag.

    OdpowiedzUsuń
  29. kasia i maffa są prześliczne!!!:) maff przypomina mi natalie portman:D:D:D
    masz cudowne spodenki, jestem nimi zauroczona:):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale z Ciebie krejzolka ! ;D że Ja dopiero teraz odkryłam Twojego bloga ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia. zazdroszczę! ;d

    http://fashionxlifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda ze nie byłam w warszawie poznałabym trzy niesamowite bloggerki.!:( A spodenki są boskie.!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba znowu wrócę do blondu tak mnie zainspirowalas! Wygladasz super

    OdpowiedzUsuń
  34. czas najwyższy zapoznać się z ich asortymentem na zimę:]

    OdpowiedzUsuń
  35. beautiful photos! like the all outfits! Love Stradivarius! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne fotki, ciekawe stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  37. boskie masz te trampki!!! :)

    http://fashionable-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. this looks so amazing and fun!

    <3 steffy
    http://steffysprosandcons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. osz Ty szalona blondyno :D nie powiem, ciekawie w tym nowym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny set :) co do włosów to... niedawno eksperymentowałam z moimi i niestety połowa mnie opusciła, ehh niewierne!!! :/ podejrzewam, że po małych ich rozjaśnieniu wyglądasz super :)

    obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba wolałam Cię w brązie, ale poczekam na zdjęcia bez tak mocnego oświetlenia ;). Fajnie wyglądałaś :). Szorty masz świetne!

    OdpowiedzUsuń