niedziela, 14 sierpnia 2011

ANTLER TWINS

Ile razy zdarza się tak, że celebrytki pojawiają się w tych samych kreacjach, dodatkowo na tych samych imprezach. Ja z Irminą nie mamy tego problemu... w domowych warunkach ;) Te same bransolety, koszule i meloniki, to tylko prosta oprawa do zwariowanych, niecodziennych okularów. Znacie markę Wyraybane? Jeden fason, w kilku wersjach kolorystycznych i z mnóstwem wzorów do wyboru. Zainteresowani? Dostępne w sklepie ANTLER. Podoba Wam się Nasza 'kampania reklamowa'?;)

How many times do you heard that some celebrities appear in the same outfit. Very often at the same events. Me and Irmina don't have this problem - at home ;) The same bracelets, shirts and hats, that's just simply binding to the crazy, unusual glasses. Do you know this brand Wyraybane? One style in several colors and lots of designs to choose. Interested? Available in ANTLER store. Do you like our 'campaign' ? ;) 
with IRMINASTYLE

WYRAYBANE GLASSES VIA ANTLER.PL
EVERYTHING ELSE FROM H&M

36 komentarzy:

  1. świetnie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam również na te okulary, wzory są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno kupiłaś ten kapelusz w h&m? szukam takiego od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądacie, okulary są zajebiaszcze! ;D A Ty masz przepiękną pomadkę Kochanie :****

    OdpowiedzUsuń
  6. super są te bransoletki !
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary są świetne, zwłaszcza te różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia a okulary są mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, pozytywne zdjęcia. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :) również uważam, że różowe okulary pasują lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kampania reklamowa ! :D haha .

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha szalone! Pozytywna energia bije od was ;)
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne okularki!
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. haha. Świetne zdjęciaa. i okulary.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy 12:05 - myślę, że kapelusze te powinny jeszcze być w H&M :)
    MACADEMIAN GIRL - :* a to błyszczyk (!) Loreal'a :)

    dziękuję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  16. ..się bardzoo podoba ;)

    juz patrzyłam na ich okularki nie raz ...bardzoo mi się podbaja ,ale ja mam obawy zamawiania online bez mierzenie ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna 'kampania', sama zastanawiam się czy nie skusić się na te okularki po takiej prezentacji ;)

    Pozdrawiam,
    http://limitoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wesołe zdjęcia :)

    U mnie nowy post www.gold-lady.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. obydwa modele okularów mnie zauroczyły<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Almaa, masz przepiękny uśmiech!
    Jak już pisałam u Irminy, świetnie razem wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze, radosne fotki! Wielki pozytyw!

    OdpowiedzUsuń
  23. aż się usmiechnęłam do monitora :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. jej! Świetne zdjęcia. Obydwie wyglądacie na nich świetnie. Okulary są super.Obydwie pary. Ciężko byłoby mi się na któreś z nich zdecydować.

    (rozowa-szminka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks a lot! :)
    you took soooo nice pictures! & the quality of your camera is so good :)
    lovely!

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że i Wy macie Wyraybane :)

    Pozdrawiam

    www.neverenough.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. pasuje ci ten kolor szminki ;))

    OdpowiedzUsuń