sobota, 6 sierpnia 2011

MY AMERICAN DREAM




Witam wszystkich. Nazywam sie Ola. Juz duzo o mnie wiecie, wiec pozostaje mi sprecyzowac kilka rzeczy. Wylecialam do Nowego Yorku na stypendium sportowe. Bede grala w siatkowke dla prestizowego uniwersytetu - St.John's University. Ponad to bede studiowala w tej szkole. Kampus mojego uniwersytetu jest ogromny. W poscie zamieszczam troche zdjec wykonanych w niedziele.

Mieszkam w dzielnicy Queens. Mam niecale 40 min na Manhattanu. Queens to spokojna dzielnica- ruch jest maly, sklepy sa nieduze, turystow raczej nie ma. Jak dla mnie to sa przedmiescia Manhattanu.
Ostrzegam, ze w poscie zamieszczam duza dawke zdjec... :)
Dodam, ze na zdjecia 'modowe' w moim wykonaniu przyjdzie czas. Narazie oswajam sie ze wszystkim tym, co wokol mnie sie dzieje. Kochani- badzcie cierpliwi! :)



Hello everyone! My name's Ola. You already kow a lot about me, so I'll just add few things.
I came to New York on an athletic scholarship. I'll be playing volleyball for the prestigious university - St. John's University. Moreover I'm going to study in this school. My university campus is really huge. In the post I'm adding some pictures taken on Sunday.
I live in Queens. It's less than 40 minutes to Manhattan. Queens is a quiet district, the movement is small, the shops are small and tourists don't come here. As for me, Queens is a suburb of Manhattan.
In the post I put a huge dose of photos ... :)
I promise that time for the 'fashion' pictures will suddenly come! Be patient! :)



















Sculpture of school patron - St.John




View from school on Manhattan



Athlantic Beach








Donke Donuts are the best in the world!







Czekam na wszelkie uwagi i propozycje!


I'm waiting for any comments and suggestions!

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajnie :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Propozycja: "tour" po campusie - czy to foto czy video :)

    Zdjęcia meega;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow musisz być świetną siatkarką :) życzę ci wielu sukcesów! co do notki to ja bym wolała większą czcionkę i było by fajnie gdybyś pisała zgodnie z polską ortografią ;) poza tym nie mam więcej sugestii zdjęcia są bardzo fajne niektóre mogły by być większe ale ogólnie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. @Angel: ok :) czcionka bedzie wieksza, a niestety nie moge pisac zgodnie z polska ortografia, bo komputer ktory dostalam od szkoly nie ma polskich znakow :(

    zdjecia beda wieksze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję większą czcionkę i zdjęcia ;) super pomysł z tymi postami z nowego yorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jak Ci zazdroszcze ! Odwiedzenie i mieszkanie w Nowym Jorku i w ogóle w USA to moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję stypendium świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szał, też bym tak chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. większe zdjęcia jeśli mozna :)
    świetnie Ameryka to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny nagłówek!
    zazdroszcze Ci USA:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pączki są świetne! Jejku, skoro jesteś w NY to straaaasznie bym chciała żebyś pisała jak tam wygląda czym się różni od Polski, żebyś robiła zdjęcia domom- jak wyglądają, no i SZKOLE!! Jestem straaaasznie ciekawa jak wyglądają tam szkoły czy tak samo jak na filmach, może inaczej- mam nadzieję, że we wrześniu zdasz Nam reportaż jeśli o ten temat chodzi. Teraz chciałabym zobaczyć ulice, auta stojące przez domkami z czerwonymi dachami, drewnianymi werandami i podwójnymi drzwiami- czy tak na prawdę jest?? Tak strasznie ciągnie mnie do NY, tak okropnie jestem ciekawa ... jejku!! Błagam napisz coś więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ci zazdroszczę moim marzeniem jest studiowanie w Usa ale na mnie jeszcze trochę czasu.;) Świetne zdjęcia.;) Opisz coś .;) chociaż przez chwilę poczuję się jakbym tam była.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. NY! Moje największe marzenie! Narazie mogę się tylko pocieszyć oryginalną koszulka I <3 NY. Czekam na więcej zdjęć! I zapraszam do mnie http://chicme-chicme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajnie! :) zazdroszczę i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie masz budowe ciała sportowca, ale nie wiedziałam, że grasz w siatkówke, fajnie jest sie dowiedzieć o Tobie czegoś więcej :) gratuluje takiej szansy, czekamy na więcej relacji z USA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Anija: mysle, ze cos w tym kierunku zadzialam :)

    @iTorii: we wtorek, 2 sierpnia almaa opublikowala post z tymi zdjeciami, o ktorej Ty prosisz :)

    @Kalina: almaa i Ola, czyli Ola G i Ola W to inne Ole :D almaa jest w Polsce, a ja w NY. O tym co nie co w nastepnm poscie :)

    DZIEKUJE DRODZY ZA WSZYTKIE KOMENTARZE I WSKAZOWKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje i życzę wielu sukcesów :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia, zwłaszcza te ostatnie bardzo słodziutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. You don't even know how I envy you... New York is my dream!
    Good luck. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje stypenidum , nie zniszcz tej szansy !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. UŁA GRATULACJE! NO TO TERAZ NIGDY NIE OPUSZCZĘ ŻADNEGO POSTA! HAVE FUN! :)

    OdpowiedzUsuń