niedziela, 21 sierpnia 2011

NEW IN

gift from Dash44
gift from Alledrogeria

Dzisiaj tylko taki szybki post - możecie zobaczyć, co u mnie nowego :) Buty i paleta cieni to rzeczy, które dostałam od Dash44.pl oraz alledrogeria.pl . Już niedługo pokażę Wam, jaki zrobię z nich pożytek. A ten maluch? Moja Neska została mamą! Jak nazwać tego bobaska? :) A już jutro - wielka wyprzedaż szafy! Będę Was informować na Facebook'u.

Today, just a quick post. You can see what's new. I get this shoes and a palette of eyeshadows from Dash44.pl and alledrogeria.pl . Soon I'll show you what I'll do with them. And this little doggy? Neska became a mother! How should I call this baby? :)

22 komentarze:

  1. Śliczny malec i buty bardzo fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piesek najlepszy <3

    syntheticapparition.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna paletka :) a piesek słodziutki :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna kolorystycznie paleta ,czekam na makijaż w następnej stylizacji :) Piesek uroczy..

    OdpowiedzUsuń
  5. the floral shoes are so cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kluski ;D Nic tylko przytulać, jeszcze nie mogą uciec xD

    Zastanawiam się nad kupnem takiej paletki już dość długo, bo nie wiem jaka jest pojemność 'oczek' z cieniami. Wygląda, jakby było ich bardzo mało :/ ale słyszałam z drugiej strony, że są bardzo wydajne, bo są mocno napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bobasek jakiej płci?


    Cudne trampki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh my goodness! What a cute puppy! I don't know if it's a him or her!


    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze te bucixy !
    a stworzonko na trzeciej fotce bardzo fotogeniczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Moja Droga!
    Ponieważ bierzesz udział w projekcie pt. 'w świecie wirtualnych szaf' to chciałabym Cię prosić o nadesłanie kompletu w postaci stylizacji i opisu najlepiej do jutra, ponieważ tak ja pisałam w mailu muszę wysłać w środę projekt na brudno do wydawnictwa.
    Proszę Cię o kontakt na teardroop@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne buty ^^
    ooo jaki słodziutki piesek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieskowi dałabym na imię Flippy ;)
    uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. intensive colors of the eyeshadows ;)

    xoxo
    http://maria-gerard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko świetne, ale jednak szczeniaczek najsłodszy!

    OdpowiedzUsuń
  15. nieważne, jaka płeć, daj mu na imię Patryk. w ostateczności mozesz też nazwać go Axl. a jak kobiecina, to Patryk, ew. Maraja, fajne imię.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli mama zwie się Neska to maluszka nazwij Maxwell lub Inka w zależności od płci :D

    OdpowiedzUsuń
  17. to stanowczo najlepsza paleta Sleeka - mam ją od jakiegoś czasu i jestem zachwycona tym, jak mocno napigmentowane są cienie. a psiak - ja obiecałam sobie, że jak się dorobię własnego, będzie się nazywał Hipster :)

    OdpowiedzUsuń