środa, 24 sierpnia 2011

DOUBLE DENIM

Ten outfit znacznie chętniej widziałabym na spacerze po molo, niż przed warszawskim centrum handlowym. Jednak morze musi na mnie jeszcze trochę poczekać. Ten look to przede wszystkim jeans i niebanalne buty. Połączenie proste, ale efektowne. Co do spodni - czegoś mi brakowało. Bardzo dobrze przylegają do ciała, mają trochę rozdarć, ale dopiero gdy podwinęłam nogawki, zakochałam się w nich na nowo! Teraz robię to w prawie każdych długich spodniach :) Bransoletkę przywiozła mi Ola (która pisze dla Was posty z NY) z Egiptu. A na zdjęciach niżej możecie mnie zobaczyć w towarzystwie Basi oraz Pauliny!

This outfit would look so much better during the walk along the pier, than in front of Warsaw mall. But the sea has to wait for me. This look is combination of jeans and remarkable platforms. Simple, but effective. About pants - I was missing something. Skinny, a little bit ripped, but when I rolled the legs up, I fell in love with them again! Now I do it in almost all long pants :) Ola brought me this bracelet from Egypt (Ola writes posts for you from NY now). And at the last pics you can see me with Basia and Paulina! 
Nie mam zwyczaju proszenia o głosy, ale tym razem zrobię wyjątek. Pomożecie mi w konkursie?:) To zajmie Wam dosłownie kilka sekund, a mi bardzo pomoże. Głosy można oddawać codziennie do końca sierpnia!  >KLIK< 
a tu stylizacja Basi >KLIK<
I don't like asking for votes, but this time I'll make an exception. Can you help me in this contest?:) It will take only few seconds and it'll help me a lot. You can vote every day until the end of August! >CLICK< 
and here is Basia >CLICK< 

GAP SHIRT
H&M TOP, SUNNIES AND BAG
JAPAN STYLE PLATFORMS
JEANS FROM SECOND HAND
BRACELET IS A GIFT

28 komentarzy:

  1. świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw cudo, niby prosto ale przyciąga wzrok i to bardzo, a buty genialne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżins chyba nigdy nie wyjdzie z mody(na szczęście;).

    Zdjęcia z koleżankami-urocze. ;D


    Świetnie wyglądasz. Prosto,a zarazem niebanalnie. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. te koturny świetnie pasują do dżinsu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz! zachwycasz!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaah, te buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochanie, wymiotłaś mnie właśnie :D
    kocham takie zestawienia, jest booosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te buty.;D Ten outfit rzeczywiście fajnie by się prezentował na molo.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz bardzo fajnie :)
    ta koszula dodaje Ci takiego męskiego szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty faktycznie wymiatają, a całą stylizacja pasuje do nadmorskich klimatów, mam nadzieję, że uda Ci się jeszcze trafić na dobrą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cię! i Twoje buty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są cuudne :)

    http://turquoise-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko ładnie i pięknie, aleee "jezussssss jakie wspaniałe, cudowne, buuutyyyy!!!!!!!" nie chciałam tego napisać, ale musiałam ...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny zestaw, te jeansy są cudne i ta koszula ;) Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. też mi się podoba takie podwinięcie spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dawno kupiłaś okulary a la Wang? (piszę też tu, żeby mieć pewność, że przeczytasz:)) Zawsze bardzo mi na takich zależało

    Wyglądasz uroczo:) Buty - w pierwszej chwili myślałam, że to Jeffrey Campbell

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo. :) Genialnie zestawione wszystko ze sobą! Ile Ty masz w ogóle wzrostu?! Modelka. ♥

    I już o tym kiedyś tutaj pisałam, ale uwielbiam Cię w tych włosach. Dodają Ci charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny set!! buty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. odważne buty, ale za to jakie świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. jak ja uwielbiam te Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem tu pierwszy raz.. i na pewno nie ostatni! Twoje zestawy wymiatają! ♥

    Przygotuj się, że będe zamęczać cię moimi komentarzami i oczywiście klikam "obserwuj" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje nogi wyglądają zabójczo w tych spodniach!

    Też jestem tutaj pierwszy raz i uwielbiam Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Cię...bije od Ciebie tyle pozytywnej energii a zestaw rewelacyjny!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super zestaw, a buty oczywiście rewelacyjne :D

    zapraszam do mnie, nowa notka po długiej nieobecności :)
    http://fashionfeverr.blogspot.com/2011/08/im-back.html

    OdpowiedzUsuń
  25. mozesz wysłać link do tych butów? bo się w nich po prostu zakochałam! ;)

    OdpowiedzUsuń