czwartek, 25 sierpnia 2011

I SIT BEHIND MY DESK AND LISTEN TO NIRVANA

Moda zmienia się przez lata i teraz już prawie wszystkie chwyty są dozwolone. Dlatego eleganckich spodni nie musimy koniecznie łączyć z marynarką, a buty i torebka wcale nie muszą być w jednym kolorze. Pazura dodaje ramoneska, a kobiecości - szpilki ze sklepu z obuwiem damskim, który już na pewno znacie - CzasNaButy.pl . Wracając do spodni - nogawki w górę! To moja nowa zasada :) 

Fashion changes over the years and now you can try almost everything. Elegant trousers don't need to be connected with blazer and shoes don't have to have the same color as your bag. This jacket adds a little claw to my stylization and heels gives femininity. Returning to the trousers - legs up! This is my new rule :) 
photos by Irmina 

H&M TOP, JACKET, HAT
HOUSE NECKLACE
VINTAGE TROUSERS
ZARA LEOPARD BAG
AVON LIPSTICK


49 komentarzy:

  1. szpileczki przepiekne :) marze o takich

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, kocham Cię !!! Ten zestaw jest po prostu idealny! Nie idzie się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz. buty dodają smaczku całemu zestawowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam podwijać spodnie. ;))

    Świetnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz! :) buty i torebka są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie! Najbardziej podobają mi się spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja świetna - kopertówka NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  8. ahhh boska torebka! u mnie niestety w Zarze nawet się nie pojawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz;) patrząc na ciebie widzę pewną siebie niezależną i świadomą swojej wartości kobietę;) Buziaki i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle to samo...genialnie!;d
    www.seniorinapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię podciągać nogawki do góry ;D robię to już we wszystkich spodniach prócz legginsów które w sumie nie są spodniami ... mniejsza ;P Kupiłam sobie dzisiaj takie buty tylko czarne i jestem mega szczęśliwa tylko jakoś głupio mi je tak ubrać normalnie na ulicę ;P nie wiem czemu ... spróbuję jutro stworzyć coś na Twój przykład to może poczuję się troszkę inaczej :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw. Ostatnio kupiłam sobie bardzo podobną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz kapitalnie! Zakochałam się w Twojej stylizacji! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. kapitalne zakochałam sie butach i spodnaich i kurteczce wogóle we wszytskim:))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie podoba mi się torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. stylowow! ja osobiście zrezygnowałabym z kapelusza bo ich na sobie zwyczajniue nie lubię - jest zestaw idealny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega, dawno mi się tak nie podobało! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem wielką fanką Twoich zdjęć. Niemal wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Almaa jesteś seksbombą jak nic :D!
    Świetnie wyglądasz, a teraz ciekawe, jak zaczniesz łączyć ciuchy ze swoim nowym blondem ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ta zasada baardzo mi się podoba:) Zestaw wtedy pozostaje stylowy, jednak nie jest sztywny i zbyt elegancki, ideany na dzień, casualowy :)
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  22. buty są świetne czy możesz wstawić do nich link :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie takich delikatnych spodni z mocna kurtką :) No i szpilki, marzenie...

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogromnie mi się podoba :) Piękne buty i spodnie!

    Pozdrawiam, zapraszam ;)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz świetnie :)
    ramoneska cudowna, mogłabyś mi napisać kiedy ją kupiłaś, ponieważ od dawna na taką poluję?.
    Jeśli nie sprawi Ci to kłopotu to bardzo proszę dopisz u mnie na blogu, bo często zapominam że zadałam jakiekolwiek pytanie .

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz niesamowicie!
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz! bardzo mi się podoba ten outift:)

    http://itsjul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie rewelacja! podoba mi się całość:)

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing look!

    http://theminimalistchic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. You look so amazing!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! A tak na marginesie jesteśmy sąsiadkami, Jabłonna:)

    Zapraszam do mnie
    http://comme-ilfaut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw. Buty + spodnie - klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  33. gorgeous photos - I love that leopard bag!
    x. jill
    www.thoseghosts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing outfit. The hat is perfect.
    XX

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne połączenie.
    Torebka <3 :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń