poniedziałek, 26 lipca 2010

lace, flowers and Zara shoes

Buty - upragnione, wymarzone. Na tych zdjęciach nie prezentują się chyba tak idealnie jak na żywo. Za to w  poście : CLICK , możecie obejrzeć je trochę lepiej oraz poznać ich historię. Są przede wszystkim niesamowicie wygodne, mogę w nich skakać i biegać (patrz - ostatnie zdjęcie), nie odczuwam w nich tych 13cm, ale muszę przyznać, że jeszcze przez krótki okres będą wyczekiwać na odpowiednią torebkę, która będzie miała ten zaszczyt towarzyszenia im w moich setach :D A niżej outfit 'promocyjny', który miał na celu głównie ujawnienie moich butów. Wybaczcie za moje wykrzywienia, garby, marszczącą się bluzkę i prześwitujący biustonosz. No i bluzka - to jedno ze znalezisk w szafie mamy. Na upały idealna - cienki i przewiewny materiał, a ta urocza koronka nadaje ogółowi lekkości i delikatności.



English version : My dreamed shoes. In these pictures probably do not present themselves as perfect as in a live. But in the post: CLICK, you can watch them a little better and know their history. They are primarily an incredibly comfortable, I can jump and run (see - the last picture), but I must admit that even for a short period will wait for the proper bag, which will have the honor to accompany them in my sets. Forgive me my humps, see-through blouse and bra. Well, blouse - it's one of the finds in my mother's closet. In hot weather perfect - thin and airy material, and this lovely lace gives the general lightness and delicacy. 


earrings/shorts/belt - second hand
top - vintage
shoes - Zara %
bracelet - Reserved %




17 komentarzy:

  1. uwielbiam je! :) w sumie też czekam teraz na zamówione koturny z Zary, bo ich nigdy dość. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty śniły mi się po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak do mnie też idzie ten model :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka i spódniczka urocze ;) A buty podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzkę i buty z chęcią bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny top, pięknie wygląda z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są bezbłędne. : ) bardzo podobają mi się też kolczyki! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. nie, ja zamówiłam czarne, te Twoja są przeeemega, ale po doświadczeniu z brązowymi koturnami z h&mu, które sprzedałam po tygodniu, wolałam nie inwestować w brąz ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. butyy są max, szkoda, ze ja takich nosić nei mogę;p

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz :)po przejrzeniu Twojego bloga stwierdzam, że jesteś koneserką kwiatowych szortów :):) są super <3
    aaa i mam taki sam pasek :):)
    follow for follow?? ;)
    xoxo S.

    OdpowiedzUsuń