niedziela, 4 lipca 2010

KRAKÓW - part1



STYLIO MEETING ZALICZAM DO UDANYCH ! Bardzo dziękuję wszystkim przybyłym, jesteście wspaniali, to były naprawdę jedne z najlepszych dni mojego życia, naładowane mega pozytywną energią w cudownym towarzystwie :) Już myślę nad powtórką spotkania, nie tylko w Krakowie, ale także w kilku innych miejscach, jak np. Wrocław czy Warszawa :) W dzisiejszym poście trochę zdjęć, ale to jeszcze nie wszystkie, reszta już niedługo. Za tą serię zdjęć chciałabym podziękować Ani z www.annkaf.blogspot.com Dziękuję! :* Zdjęcia są świetne, miałam problem z wybraniem tych najlepszych :) 

A na zdjęciach : 
wyczekiwanie na przystanku na tramwaj nr 10, uprasgniony pobyt w vintage shopie - Mulholland Drive, szybki wyskok na ciacho i przejrzenie zdjęć, trochę dłuższy pobyt nad Wisłą, by nogi mogły wreszcie odpocząć po kilku godzinach chodzenia, wypad do lumpeksów, a także KFC (które powitało nas kilkakrotnie :D) i Rynek ! 
KOCHAM KRAKÓW ! <3


W rolach głównych : Klaudia, Martyna, Dominika, Mateusz, Kamila, Ania, Justyna i Almik :)

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, muszę nawet przyznać, że przypadkowo Was widziałam w Galerii Krk pod Stradivariusem, z którego wychodziłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja ! musiało być świetnie ! <3

    OdpowiedzUsuń