czwartek, 22 lipca 2010

jeans+stripes=big big love

Ostatnio zaniedbałam tego bloga. Mało setów, dużo gadania. Ale teraz nadrabiam zaległości. Wracam w nowym wydaniu, z trochę odrośniętą łysinką, czarnymi włosami i nowymi zdobyczami, głównie z wyprzedaży. Jak na jeansową kurteczkę było trochę za gorąco, ale bardzo mi się spodobała w połączeniu z pasiastą maxi. Kurteczka jednak do mnie nie należy, a do Oli, którą możecie zobaczyć na naszym wspólnym zdjęciu (w moich butach z Zary :D). Oluś, dziękuję za te wszystkie cudne zdjęcia! :* 
No i chciałabym też bardzo gorąco podziękować, za wszystkie mega pozytywne komentarze na Facebook'u. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz bardzo mocno dziękuję kochani! 
jacket - Stradivarius
maxi dress - H&M %
necklace - House %
bracelets - H&M
shoes - Bershka %
earrings - @

No i kolejne 3 pary butów do mojej kolekcji. Czarne wyłapałam na wyprzedaży - za 10zł, te w panterkę to nowa miłość, są bardzo wygodne, a ciężkie białe - to spontaniczny zakup na Allegro, za 19,90 :)
black wedges - H&M %
leopard wedges - H&M
white boots - @



31 komentarzy:

  1. za 10zł woow ;p
    jak już mówiłam wyglądasz pięknie!

    Dostepna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Choruję strasznie na tą sukienkę, jest przeeepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. omójjezu!10zł O_o niemożebyć!
    ja chcę je też!i w ogóle och ach na Twój fryz<3

    OdpowiedzUsuń
  4. umrę jak ktoś jeszcze pokaże się w tej maxi! ;<< wyglądasz w niej świetnie!

    też się zastanawiałam nad tymi panterkowymi, na razie sobie odpuściłam bo na all chodzą po dziwnych cenach, jeśli są mi przeznaczone to same wpadną w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz! włosy świetnie Ci pasują. Genialny zestaw. A butów cholernie zazdroszczę..

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycałam się na na fb. ! idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Wam bardzo :*

    hi barbie : kupiłam ją za 20zł na %, chciałam jeszcze czarną, ale na nią się już nie załapałam :<


    puchat : w H&M są za 39,90, ale widziałam tylko kilka par, na dodatek jedynie w rozm. 38 i 40. Może będą jeszcze dostawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest piękna. Nie dziwię się,że tyle osób ją ma. Sama ją przymierzałam, ale jestem dużo za niska na nią.

    OdpowiedzUsuń
  9. gapię się, jak debil na Ciebie :D orgazm na sucho, KRWA :D <3

    flou :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oluś cała przyjemność po mojej stronie ;) jak coś to wal jak w dym. służę pomocną dłonią(czyt. aparatem :)) buźki dupsonie ;*
    Twa Aleksandra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepszy set na tym blogu!!! świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo! :*

    takabaka : ogromne dzięki, ten set miał być właśnie takim przełomem :) zaczynam tak jakby na nowo, nie zapominając jednak o tym, co było przedtem :) mam nadzieję, że "nowa ja" bardziej przypadnę wszystkim do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka boska, a buty i ich ceny bajeczne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj długo mnie nie bylo, przegapiłam nawet fakt że masz wygolona główke;) te panterkowe buty są obecnie w haemie??

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się te ażurowe koturny w kolorze czarnym - wszyscy mają beżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rot : tak, to nowa kolekcja, za 39,90 :)

    dzięki wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  17. zarąbista kurteczka
    a nowe pary butów mnie powalily, super!

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie masz te buty. planuję zakup tych w panterkę.
    co do zestawu, ślicznie w nim wyglądasz. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się zestaw! mam taką samą sukienkę i często łączę ją z jeansową kurtką jak Ty ;)
    10 zł!! i właśnie dlatego kocham wyprzedaże <3

    OdpowiedzUsuń
  20. daj link do butóww :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy : jaki link, do jakich butów? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta sukienka jest boska! czemu ja jej nie kupiłam :P

    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam te czarne koturny i to jeden z lepszych zakupów wyprzedazowych:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę że ostatnio same buty almik zakupuje! ;D Set jest genialny, tych zarowych butów strasznie zazdroszczę! no i tych za 10zł!

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki wielkie! <3

    Annkaf : oj nie tylko buty, nie tylko, ale nimi chcę się jak najszybciej zawsze chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. co? te czarne kosztowały 10 zł? skandal, ja kupiłam za 80 ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. mogę poprosić o jakieś dodatkowe info na temat tych koturn w panterkę.? ile kosztują i wysokość koturn...proszę i dziękuję
    kate.kapinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tak samo wygoloną głowę, cud miód i orzeszki ogółem ;)

    Est

    OdpowiedzUsuń
  29. Te czarne koturny zwalają z nóg!
    Mam nadzieję, że nie dosłownie. ;p

    OdpowiedzUsuń