czwartek, 8 lipca 2010

half bald

Post nr 50. Post wyjątkowy. 
Otóż zgoliłam prawą część głowy - już dawno chciałam to zrobić, ale brakowało odwagi, była szkoła, itd. Teraz mam trochę więcej wolnego czasu i zdecydowałam się na ten krok. Zaraz jeszcze będę farbować, a kolor... poznacie w najbliższym secie, niech pozostanie on niespodzianką ;) Zdradzę tylko tyle, że jeszcze nigdy nie miałam go na głowie. A kontynuując wątek golenia - nie wiedziałam jak się do tego zabrać. W końcu wpisałam na YouTube odpowiednią frazę, by wyszukać jakiś filmik, który mógłby mi pomóc w doświadczeniu. I znalazłam kapitalny filmik! Postępowałam zgodnie z instrukcją i jestem zadowolona z efektu :) Choć osobiście uważam, że łysinka nawet mi pasuje, to Chelsea wygląda po prostu rewelacyjnie! Zresztą, zobaczcie sami!


A oto efekt mojej pracy (przyznaję jednak, że na zdjęciu nie powala, za to na żywo jest 1000 razy lepiej!) Może przy 'produkcji' następnego seta fryzura wyjdzie na zdjęciach nieco lepiej ;) Chciałam jeszcze dodać, że będąc dzisiaj w sklepie, ludzie dziwnie mi się przyglądali... Czy naprawdę wyglądam, jakbym wyszła z więzienia? ;) A gdy odrosną 1-2cm będą się prezentować idealnie! 

15 komentarzy:

  1. gratuluję odwagi,wyglądasz naprawdę super(:

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej to sie nazywa zmiana i odwaga!!! bardzo mi sie podoba i tez o tym myslalam, ale jakos siebie nie widze!!!No ale gratuluje odwagi!! nie moge sie doczekac jakis stylizacji z nowym hair cut!! super blog caly przelecialam i daje do obserwacji!! POZDRAWIAM i zycze milego lata!!

    OdpowiedzUsuń
  3. szacun za odwagę, nie powiem
    jednak do mnie na fryzura jak najbardziej nie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. troszkę za krótko jakby, ale szybko rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę ci odwagi :D
    Ja bym spanikowała i w życiu nie dała rady :)
    Ale efekt fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja cie podziwiam za to Almik!!
    Dobrze wyszło, czekam na zdjecia z jakims setem zeby zobaczyc jak to wyglada z daleka :D

    miażdzysz! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jak odrosną Ci torchę będzie to o niebo lepiej wyglądać teraz jest mega hardcorowo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam za odwagę. choć wolę chyba jak są scięte tak na kilka milimetrów, ale mimo to jestem na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w ogóle mni się ta moda nie podoba, ale pewnie jestem po prostu za stara ;)
    gratuluje odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, masz odwagę! wyglądasz cudownie, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem niestety na nie. Mam nadzieje, ze jak wlosy troszke podrosna to bedzie lepiej. Sama mialam wygolone pol glowy- z tym, ze z tylu od ucha do ucha, ale nie az tak krotko. Czulam sie z tym swietnie, bo latem nie jest tak goraco. Pozniej mialam ostrzyzony na chlopaka prawy bok i tez bylo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też chciałam się tam wygolić, ale wciąż się trochę jednak boje.
    + wyglądasz niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna fryzurka, pasuje do ciebie :) Zapraszam so siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz;) Też miałam kiedyś taką łysinkę, w sumie to jakiś rok temu. Już odrosło trochę, ale zapuścić trudno;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń