niedziela, 14 lutego 2010

Valentine's Day

Walentynki : coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, którego wspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia. Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem). Na Zachodzie, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych czczono św. Walentego jako patrona zakochanych. Dzień 14 lutego stał się więc okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami. (wikipedia)


Coroczne święto, którego corocznie nie obchodzę. Jednak szanuję 'wyznawców walentynkowego święta', wierzących w magiczną moc potajemnych liścików i kwiatków za kilka złotych. W chwili obecnej nie rozumiem mojego podstawówkowego lub gimnazjalnego podekscytowania tym dniem. Dzień jak każdy inny. Tyle tylko, że więcej całowania na ulicach. Dokładnie rok temu byłam na zakupach, a po powrocie poszłam do przyjaciela i zjedliśmy danie od chińczyka. Czy to nie jest lepsze od tych wszystkich wymuszonych całusków, wierszyków, latania i wołania 'wszystkiego naj z okazji Walentynek'? Jest. Przynajmniej dla mnie. Dlatego z okazji tego ŚWIĘTA : życzę wszystkim szczęścia w życiu, spełnienia marzeń, a także wielkiej miłości każdego dnia, nie tylko 14 lutego...


Oto mój wielce świąteczny set


I na koniec, z dedykacją dla wszystkich czytelników :)
Serducho prosto od Almika !

body - vintage
bra - new yorker
belt - tally weijl
shorts - sh (5zł)
shoes - deichmann

cake - with almonds and cherries

6 komentarzy:

  1. mmmm też zaszalałam i zrobiłam ciasto w kształcie serca wczoraj :3

    mniami almi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie! Bosy jest kapitalne! i pamiętaj, że mi kawałek ciasta obiecałaś na pocieszenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. przez przypadek usunęłam tamten komentarz, napisałam, że buty są świetne i że Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa piekna!cudowna stylizejszyn :*

    OdpowiedzUsuń
  6. body cudo :) fajnie zestawione ze spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń