niedziela, 28 lutego 2010

Leopard vest

Wiosna nadchodzi! Choć w telewizji straszą, że wrócą przymrozki, to i tak nic nie zagłuszy mojego szczęścia, wywołanego widoczną zielenią za oknem. Drzewa i dachy zrzuciły z siebie biały ciężar, a trawy ukazały się pierwszy raz od dawna. Dlatego mój outfit wita wiosnę, choć nadal nie rozstaje się z zimą, dzięki ciepłym kamizelkom.

Nie wiem czy zauważyliście, ale posiadam konto na Lookbooku. Znajdziecie mnie tu : http://lookbook.nu/almaa . To naprawdę świetna sprawa. Sety dodaje się i opisuje bardzo szybko, więc tam będą się pojawiać zanim jeszcze wrzucę na bloga.

Jutro znów do szkoły, niestety. Nie mogę się doczekać wakacji, gdy na dwór będzie można wyjść w samych szortach i topie, a zdjecia będą pochodziły z pleneru ;-) No i przede wszystkim - wolne od nauki ! To chyba najbardziej wyczekiwany przeze mnie moment. No i na dodatek wybiorę się chyba z koleżanką do ciepłych krajów. Zaoszczędzę i wstrzymam się jeśli chodzi o zakupy i zacznę zbierać pieniądze na wyjazd. W roku, w którym kończy się 18 lat - trzeba zaszaleć!
vest : 1 and 2 - sh
dress - h&m (sh)
belt - tally weijl
leggins - gatta
shoes - deichmann

4 komentarze:

  1. Drugie futerko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuuuuuuuuuudne usta i te Twoje dołeczki! ;D
    mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Almaa oddawaj mi te długie nogi <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi,
    I found your blog on Lookbook, I was looking for people from Warsaw.
    In fact, I'm here for Erasmus Semester for like 4months and I was wondering if you could gave me some good place for shopping. I'm living near Arkadia Mall, but in fact it's nothing special, and it's just the stores that you can find in every mall.
    I'm looking for a sneakers shop, I don't know if there is any in Warsaw.
    Btw, I'm Sam, 22yo M, from France.

    Cheers!

    OdpowiedzUsuń