poniedziałek, 15 lutego 2010

must have (1)

Śnieg nieźle mnie tu zasypał, więc do szkoły nie poszłam:) Pierwszy dzień i już nieobecna? Może zrobię jakiś set? Kto wie. Ale skoro dostałam dzięki pogodzie chwilę wolnego czasu, postanowiłam skorzystać z okazji i stworzyć swoją pierwszą obrazkową listę must have. Niektóre elementy są naprawdę ciężkie do osiągnięcia, ale będę się bardzo mocno starać :)
1. H&M SHOES - wycofali ze sklepów, ale będę szukać okazji na Allegro. Prezentują się naprawdę świetnie, do tego były dość tanie. Efektowne zarówno przy codziennych setach, jak i tych wieczorowych. Także w wersji czerwonej.

2. DIY CHANEL - już od dawna chcę stworzyć jakiś t-shirt z logiem Chanel lub tak jak tu - torebką i łańcuchem. Pomysł świetny, wykonanie trochę trudniejsze, ale efekt na pewno murowany !

3. H&M SKIRT - kwiaty, kwiaty, kwiaty. Jeszcze nie raz się przekonacie, że szaleję na ich punkcie. Spódniczkę widziałam w wielu setach na Stylio i wywarła na mnie ogromne wrażenie! Jest piękna i urocza.

4. LONG HAIR - miałam kiedyś włosy sięgające kolan (!!!) i nie zostawiły po sobie miłych wspomnień. Obcięłam je w maju 2007 roku. Teraz szaleję na punkcie włosów sięgających talii ! Przepiękne. Jednak nie wiem, czy moje także będą się tak cudownie prezentować, gdy je zapuszczę. Mam ich baardzo dużo, no i są dość grube. Czas pokaże...

5. REALLY HIGH SHOES - zarówno edycja panterkowa (TOPSHOP), jak i czarna, jest piękna! Czarne widziałam na ebay'u za około 200zł. Panterkowe sięgając okolic 350zł. Wywołują u mnie spazmy radości i zachwytu. Marzę o nich od dawna i śnią mi się po nocach!

6. BIG RING - byłam koneserką kolczyków. Potem - bransolet. Któregoś dnia przyszedł czas na naszyjniki i wisiorki. Obecnie moją miłością są ogromniaste pierścienie! Mam już kilka, a teraz poluję na podobny do tego ze zdjęcia.

7. YSL SHOES - Yves Saint Laurent to jeden z moich ulubionych projektantów ( [*] ). Szczególnie wielbię jego buty. Te ze zdjęcia upatrzyłam sobie jakieś 3miesiące temu i od tamtej pory jesteśmy idealną parą - na razie jedynie w moich planach, ale kto wie ;-)

8. MIU MIU BAG - idealna pod każdym względem. Krój, wielkość, rączki. No i jest jeden dodatkowy plus. Bardzo podobną można kupić na stronie e-torebka.pl. Mizensa jest niesamowicie podobna i... kilka(naście?) razy tańsza !

9. H&M TUNIC - pudrowy róż, warstwy, falbanki... wszystko to, co Almik lubi najbardziej!:) Czyż nie jest piękna? Nie dorwałam w sklepie, więc teraz szukam po ludziach i na Allegro. Jak dorwę, będę najszczęśliwsza na świecie!

10. H&M TOP AND ACID WASH JEANS - zacznijmy od topów. Tanie jak barszcz, piękne (kwiatowy wzór), ale już wykupione i nie mogę ich znaleźć. A są wręcz moim marzeniem! Skakałabym pod niebiosa, gdyby udało mi się dorwać wszystkie trzy. A może ktoś z Was mógłby mi załatwić te topy? Byłabym niesamowicie wdzięczna! No i w planach mam też kupno h&m'owych legginsów : acid wash/marmurki. Pasują do naprawdę wielu rzeczy i bosko się prezentują!

11. TATOO - mam zamiar zrobić sobie na osiemnastkę. JESZCZE nie wiem jaki i gdzie, ale na pewno wybiorę miejsce oryginalne, a tatuaż będzie niewielki i osobisty. I na pewno nie będzie to motylek czy smok!

12. ZARA BAG - przepiękna. Sklepowa cena była wówczas dla mnie zbyt wygórowana. Ale teraz siedzę dniami i nocami w poszukiwaniu tego skarbu. Czarna i uniwersalna. Łańcuch jest według mnie bardzo udanym akcentem !



-> większość zdjęć pochodzi ze Stylio, także z prywatnych galerii. Niestety zdjęcia zostały zapisane na dysku i nie znam autorów. Dlatego jeśli któreś ze zdjęć należy do Ciebie i czujesz się urażona tym, że dodałam je bez zgody i opisu - napisz. Od razu to poprawię! <-

pozdrawiam, Wasz Almik

1 komentarz:

  1. na mojej liście must have też jest ta pudrowa sukienka i buty z H&M, fajnie to wszystko opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń