poniedziałek, 8 lutego 2010

THIS IS IT

Dawno nie pisałam. Czasu zabrakło, chęci może też. Pierwszy tydzień ferii minął, był beznadziejny, więc postanowiłam sobie, że wildfox będzie moją odskocznią. Coś w stylu pamiętnika, bloga szafiarskiego i miejscem na pokazanie innym części siebie. Więc na początek mini set, z udziałem dwóch ulubionych postaci i ukochanych rajstop, które pewnie jeszcze kilka razy tutaj zobaczycie ;) No więc... witaj Atomówko i Dżeksonie <3

Zarówno kurtka (ramoneska z bufkami), jak i buty - należą do mojej mamy. Kurtka ma ponad dwadzieścia lat i mama kupiła ją gdzieś w stanach. Buty - chciała wyrzucić, powstrzymałam ją koniecznie i porządnie przemówiłam do rozumu :)
ramoneska - vintage
t-shirt - kupiony w Stanach
szorty - new yorker
rajstopy - new look, allegro
buty - vintage



ps. strona jest w trakcie 'budowy', więc proszę nie zwracać uwagi na panujące tu pustki :)

2 komentarze:

  1. wygladasz po prostu ŁAŁ!!<33 nogi koszulka wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bosko!!! też mam te rajtyy! m.j. [*] <3 zapraszam do mnie. u mnie też "w budowie". :) jestem twoją fanką

    OdpowiedzUsuń