wtorek, 20 września 2011

I'M A SHOEHOLIC + MEET MY PUPPY

WEDGES FROM @
SEQUINSHOES.PL WEDGES
TOPSHOP PLATFORMS
Kto jeszcze nie słyszał o Carmexie, ręka do góry! A kto nie słyszał, dużo stracił. Do przetestowania dostałam te oto dwa balsamy firmy Carmex, które - jak zapewnia producent - miały nawilżyć i chronić spierzchnięte usta. A że moje usta są nr 1 pod względem pękania, byłam ciekawa efektu. I... faktycznie. Delikatne mrowienie dało znać, że balsam działa. Stosowałam go za każdym razem, gdy czułam, że zaczyna mi go brakować na ustach. Już po pierwszym dniu czułam ogromną różnicę i mogę swobodnie malować się szminką - po skórkach ani śladu :) Od tej pory tubkę mam zawsze przy sobie ( + uwielbiam jego truskawkowy zapach! ), a drugi niezwykle wydajny balsam do nakładania palcem czeka na mnie w domu. POLECAM ! 

I na koniec przedstawiam Wam najsłodszego szczeniaka na świecie! Yogi - ma już miesiąc, uwielbia moje łóżko i buty :) 
And at the end, you can see the cutest puppy in the world! Yogi - one month old, loves my bed and shoes :) 

61 komentarzy:

  1. Yogi *.*. Te brokatowe platformy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne buty , i swietny słodziak !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z niego mały słodziak!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle słodyczy w jednym poście i buty i szczeniaczek awww ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty :O! Psiak przesłodki, a Carmex faktycznie jest rewelacyjny :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznego masz tego pieska no i buty też :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Yogi jest przesłodki! Aż chce się przytulić... Ciekawa jestem, czy urośnie duży :) Ale mimo wszystko chroń przed nim swoją kolekcję butów, szkoda by było ją stracić ;)
    Oczywiście zgadzam się w 100% z opinią na temat Carmexu, moim zdaniem to jeden z najlepszych balsamów do ust na rynku, ma świetny stosunek jakości do ceny.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodka mała kulka!!!

    wszystkie buty piekne,ale 3 nic nie pobije;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super te platformy z TopShopu !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Awwww ale slodziak!!! A co do butoholizmu.. Chyba nie musze juz nic pisac.. Kolejne lity wyladowaly w mojej szafie ( sa piekne!!) a ja rozgladam sie za kolejnym kolorem... Ehhh ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my... Czy zachowam sie jak rozwydrzona trzynastolatka jezeli zaczne krzyczec ALE SLOOODKI ?!

    Tez planuje zakup prostych czarnych koturn. A te z Topshop'u faktycznie perelki :)

    Hot Magenta Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny piesek. mój też uwielbia moje łóżko i buty (nie gryzie ich tylko śpi między nimi albo na nich)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodziak ;D

    Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że istnieją truskawkowe Carmexy xd Ja mam tylko wersje wiśniową ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow... co za cudo leży na tej pierzynce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piesek jest słodziutki;) Co do butów to każdy jest w końcu od czegoś uzależniony;) Ten nałóg nie jest na szczęść ie zbyt szkodliwy dla Twojego i innych zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. po pierwsze Yogi0 rządzi w tej notce miło świetnych butów
    a po drugie to te kolorowe mi się baardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście "mimo" miało być:)

    OdpowiedzUsuń
  18. platformy są cudne :) psiaczek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. słodziak!!

    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. kocham twoje buty. szczególnie 3 i 2 i 1
    2. Carmex uwielbiam Mam wiśniowy.
    3. Cudny piesek.

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG jest przesłodki!!! taki milusiiiii <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty z Topshopu są boskie!!!!!!! A psiak przesłodki = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Yogi jest świetny :D
    a buty wszystkie bym Ci ukradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. aa ja już Ci chyba mówiłam, że uwielbiam Twoje nogi i gdy jeszcze wyobrażam sobie je w tych butach to popadam w kompleksy ? :p No i jeszcze jedno już nie mogę się doczekać tych naszych meetingów!! ;))
    całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjne buty:)
    a szczeniak cudowny<3

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma sprawy kochana! komentarze sa mega szczere. ;*

    i tak apropo, spodziewaj sie wiadomosci od modatotu.pl poniewaz pytali mnie o ciekawe blogi do wspolpracy i napomnialam im o tobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem, co bardziej mnie rozczuliło: widok tylu pięknych butów, czy może ten psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Yogi jest przepięknyyyy!
    wszystkie twoje buty też,carmexu używam od dawna
    A hejteram to ja się zupełnie nie przejmuję, nie zapominaj o mnie na początku października - Myga zawita do stolicy : *

    OdpowiedzUsuń
  29. cekinowe platformy są genialne <3

    A Yogi śliczny. Też mam pieska Yogiego, goldenka, 8-miesięcy :) doprawdy urocze stworzenie, chociaż z imieniem się dopasowałam, bo jak miś Yogi z kreskówki - uwielbia podkradać jedzenie i rozrabiać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozpuściłam się na widok Yogiego i spływam właśnie na podłogę.

    OdpowiedzUsuń
  31. japier*ole jakie mega blink blink platformy!!! Carmex mam w kazdej torebce, jest naj naj naj!!!
    x

    OdpowiedzUsuń
  32. Brokatowe szpilki:D!megaaaśne są:))a piesiunio jest słodziuchny:Djaka to rasa?

    OdpowiedzUsuń
  33. Piesek przesłodki :)
    Topshopowe szpilki są po prostu obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny psiak :) Mój też uwielbia moje łóżko, czasem trudno go wieczorem zgonić ;p
    A co do butów to uwielbiam te z TS ! Aż narobiłaś mi na nie ochoty, ale niestety funduszy brak ;(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Idż mi z tymi butami - jaki ciapor!!!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  36. woow! naprawdę fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję ;)

    O.. W Twoim mieście są jeszcze dostępne skórzane spodnie z zamkami?

    Ja swoje zamówiłam na ebay- długo trwały poszukiwania idealnych, z zamkami. Kupiłam je, ale wydaję mi się, że nie leżą najlepiej- są nieco za duże. W późniejszym czasie zauważyłam, że pojawiły się podobne w H&M- niestety we wszystkich sklepach w moim mieście pozostały tylko duże rozmiary, więc ponownie są dla mnie nie do zdobycia.

    Jeśli jest to również i Twój must have i są nadal dostępne w sprzedaży- nie trać czasu :)
    Przy okazji możesz zabrać więcej sztuk i wystawić na Allegro - ja w takiej sytuacji jestem w stanie odkupić od Ciebie rozmiar 34 nawet za cenę nieco wyższą niż sklepowa :)
    --

    Topshop'owe platformy są cudowne!

    Piesek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Yogi jest mistrzem. a co do holizmów, to lepiej na buty niż jeszcze coś droższego. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. awww, your puppy is soooo cute! and I love your shoes, too!
    X

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne buty ale piesek? Śliczny, piękny i słodkiii :),.

    OdpowiedzUsuń
  41. piesek cudowny i przeuroczy !<3
    Buty brokatowe są p i ę k n e !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudny psiaczek :) CUDNY!!!!
    A buty przepiękne, rozumiem Cię doskonale, też mam manię kupowania butów, zaczynają powoli same wychodzić z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. brokatowe buty są powalające!

    OdpowiedzUsuń
  44. I can't tell what i like more...your shoe or your puppy! he is so cute!
    :)

    xoxo
    -S

    OdpowiedzUsuń
  45. I like the first one and the puppy is so sweet <3

    New post!
    Dress up for armageddon

    OdpowiedzUsuń
  46. brokatowe szpilki to po prostu CUDO! tak samo jak yogi.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest po prostu do schrupania.
    Sliczne masz buty. Zazdroszczę tych kolorowych. Są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  48. Shoes are very nice. The second pair is lovely. And the dog is very cute))

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolorowe buty są świetne! Dałabym sobie rękę uciąć żeby mieć podobne!!
    A piesek rzeczywiście słodziutki!!

    OdpowiedzUsuń
  50. szczesciarooooooo:)) tez chce pieska takiego!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice shoes! :) Lovely shoes ;)
    I like your blog. If you want, we can follow each other ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne buty! <3

    a piesek uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Such a cute puppy! :)


    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. rewelacyjnie wyglądasz, rewelacyjny post i blog i oczywiście rewelacyjny piesek !

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  55. jaaaaaacieeeee ale slodziak!!!:))) swietny blog, ciesze sie, ze na niego trafilam:) Pozdrawiam x x x

    OdpowiedzUsuń