środa, 5 października 2011

NEWS - SOON IN POSTS

GIFT FROM PAPILION.PL
Jesień się z bliża, a wraz z nią coraz gorsza pogoda. Jednak już niczego się nie boję w botkach z futerkiem. Czeka mnie jeszcze zakup parki i będę szczęśliwa!
BERSHKA
zauroczyły mnie już w sezonie letnim. Jednak szybko zniknęły ze sklepów i słuch po nich zaginął. Nie spodziewałam się, że znajdę je przypadkowo, ostatnią parę, a przy kasie okazało się, że były trochę przecenione! I uwielbiam ich podobieństwo do modelu Dany Jessici Simpson :) 
TOMMY HILFIGER - gift from Schaffashoes.pl
klasyczne baleriny z okrągłym noskiem. To jest to! 
STRADIVARIUS
pojemna, klasyczna czarna torba i piękny kolor podszewki. Tego mi w szafie ostatnio brakowało! W dodatku za niewielkie pieniądze :) 
 Wszystko to zobaczycie wkrótce w stylizacjach! Pomysły już są ;)

You'll see everything soon in new stylizations! I already have ideas ;)


I na koniec... pomóżcie mi się zdecydować. Powiedzcie, która z tych par Jeffrey'a Campbella podoba Wam się bardziej? Myślę, że obie pary prędzej czy później pojawią się w mojej szafie, ale na razie mogę sobie pozwolić na jedną z nich :)) Czarne - znacznie bardziej uniwersalne, ale to chyba najpopularniejszy model. A brązowe? Równie piękne, na żywo mnie oczarowały! 

Help me to decide - black or brown Litas? 

34 komentarze:

  1. właśnie czarne już praktycznie wszyscy mają. A te brązowe też są piękne.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie nowości piękne :)
    a Lity wybrałabym czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są piękne - na te z Papilionu czaję się już od pewnego czasu, niestety ostatnio nie ma ich w r.36 ....
    a co do wyboru bucików Jeffrey'a Campbella to jestem za brązowymi ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym brązowy kolor, na pewno by się wyróżniał między tymi wszystkimi czarnymi Jeffrey'ami ;)
    Powiem Ci, że masz cudowne nowości w szafie, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brązowe! Są śliczne. Zakochałam się w tych butkach z futerkiem. Cuda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązowe, bo mają oryginalny obcas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh zwariowałam na punkcie tych torebek!!! u mnie takich nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam buty, a wszystkie pokazane przez Ciebie pary są cudowne! Najchętniej jednak przygarnęłabym te z Bershki ;)
    Co do Lity, obie wersje kolorystyczne mają swój urok, i fakt, brązowy kolor jest rzadziej spotykany, ale czarne mimo wszystko podobają mi się bardziej, zwłaszcza jeśli chodzi o kontrast między kolorem obcasa a butem.
    Daj jak najszybciej znać, co wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarne!


    cudenka.

    mechanicalgirlstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie buty! Wybrałabym brązowe Lity, wydaje mi się, że są znacznie rzadziej spotykane niż czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli beżowe są z zamszu, to dla mnie wygrywają czarne, bo obydwie pary piękne, ale patrząc z praktycznej strony... Genialne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne butki:)Na te z futerkiem to mam chrapkę:] Lity weź na początek czarne-bardziej uniwersalne a brązowe dokupisz sobie potem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy . Co do lit , obydwie pary są piękne ale mimo wszystko brałabym brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie rzeczy super! a co do lit to też nie potrafie zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie na żywo można zobaczyć lity? są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne. ...choć właściwie na jesień chyba te drugie/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne masz buuuty! :) Na Twoim miejscu wybrałabym brązowe litki, akurat pasować będą do Twoich "nowych" włosów, chyba że wymyślisz coś innego niż blond? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w jakiej cenie torba :)? sliczna! zazdroszcze prezentu ( baletek ; )) D.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju! też chcę :P

    co do "Lit"- ja był brała brązowe; te czarne są taaakie nudne- pospolite :P

    OdpowiedzUsuń
  20. uważam,że te z Bershki są znacznie lepsze niż te, od Jessici - przede wszystkim zgrabniejsze.
    A co do lit (mam ten sam dylemat)to jeżeli decydujesz się na nie teraz to wybrałabym czarne.Pogoda za oknem już nie będzie rozpieszczać a szkoda by było zniszczyć takich cudeniek na deszczu.Brązowe możesz kupić na wiosnę,wtedy na pewno sprawdzą się lepiej, a Ty już będziesz szczęśliwą posiadaczką dwóch cudownych par ! NA koniec chciałabym zapytać skąd zamawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam na nowy konkurs u mnie na blogu :) do wygrania para butów :D

    a co do butów - drugi model wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. osobiście wybrałabym czarne bo mają większy pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki masz aparat fotograficzny? xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym wybrała brązowe, zbyt wiele osób ma czarne.

    OdpowiedzUsuń
  25. love the second pair!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Brązowe oczywiście ! :)

    świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te butki z bershki! zazdroszcze..

    OdpowiedzUsuń