piątek, 30 września 2011

JUST MARRIED

 Na pewno macie w swojej szafie ubranie lub dodatek, który moglibyście nosić bez przerwy. Moim nr 1 jest czarna ramoneska, którą mogłabym zakładać codziennie, ze wszystkim i na każdą okazję. Dzisiaj w wydaniu "rockowa panna młoda'. Spódniczka oraz pasek to projekt i wykonanie Irminy , śliczna bransoletka jest prezentem od sklepu Iloko.pl , natomiast te czarne koturny wypatrzyłam w internecie. Ciekawa jestem ile jest takich panien młodych, które zamiast klasycznej, długiej kreacji wybierają małe białe, zamiast bolerka krótką kurtkę, a na nogi ulubione, niekoniecznie ślubne buty. Swoją drogą... coraz poważniej zastanawiam się nad taką wersją ;)

I'm sure that you have in your closet something that you could wear all the time. My No.1 is black ramones, that I could wear every day, with everything and every occasion. Today I'm "the rock bride". Skirt and belt are designed and constructed by Irmina, this beautiful bracelet is a gift from Iloko.pl and those black wedges I bought in the internet. I wonder how many brides are such that instead of the classic, choose little white dress, instead of bolero - short jacket and favourite shoes, not necessarily wedding shoes. By the way... I really wonder about this version. ;)
photos by  me and Irmina

IRMINASTYLE BELT AND SKIRT
H&M JACKET, TOP AND SUNGLASSES
WEDGES FROM @
ILOKO.PL BRACELET
DIVA EARRINGS

50 komentarzy:

  1. Jesteś wspaniała!Przejrzałam niemalże cały Twój blog i jest on od dzisiaj jednym z moich ulubionych:)Świetne stylizacje,Twoja niebanalna uroda i jakaś dobra energia tutaj jest he he ;)
    Co do krótkiej kiecki ślubnej to moja mama w takowej wystąpiła-niezły czad jak na jakieś 30 lat temu:D i zaznaczam od razu,że chodzi mi o ślub kościelny:]
    Pięknie wyglądasz w tym wszystkim,jak dla mnie- rewelacyjne połączenie no i cudne foty na które można patrzeć i patrzeć i patrzeć:);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd te buty? Przy okazji możesz nawet skłamać, że są wygodne, bo chyba ich zapragnęłam. Stylizacja na piąteczkę, ale sukienka znacznie bardziej podobałaby mi się bez kokardy. A takie panny młode to mogłabym oglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podoba ta stylizacja! :O cudowna. buty *-* spódnica! wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Zwłaszcza ta kokarda :-)
    Jeszcze dorzucę od siebie, że ja właśnie brałam ślub w krótkiej sukience i może bolerko było ale za to buty miałam granatowe więc cały czas mi służą:-) A ślub był rok temu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ideeealnie i oryginalnie - tak ślubnie powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się kurtka :) spódniczka jest urocza :) całość rockowo-dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja cieeeeeeeeeeee, fantastyczna ta stylizacja!
    Almaa, uwielbiam Twoje nogi i Ciebie całą, łaaaaaaaaaaaaał ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, zresztą jak zwykle :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaaaaaaaardzzzzooooo mi się podoba! Kurczę, dawno nie trafiłam na tak interesującego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny set, poszukuję dokładnie takiej ramoneski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Rewelacja! Jestem barrrrdzo na tak! Sama też coraz częściej myślę o krótkiej sukni i jakichś odjazdowych butach na ślub = D

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna!!!! Uroczo wygląda z tą kokardą :))

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja właśnie będę taką panną młodą, a co! Stylizacja ja szóstkę, odnalazłam w niej 100% swojego poglądu na śluby!

    Przy okazji zapraszam na giveaway u mnie. Do wygrania bony zakupowe od Merg.pl.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrałabym się tak na swój ślub ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie połączyłaś wszystko z tą sukienką.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódnica, ślicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość tworzy super całość. Irmina tworzy świetne ciuchy. Zazdroszczę tej spódnicy. I butów <3.
    Niestety jestem zwolenniczką klasycznej ślubnej elegancji, jednak mimo wszystko chętnie zobaczyłabym "ślubne rewolucje" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne zdjęcia!! uwielbiam to czarno-białe przy drzewie jak trzymasz buty w ręce- olśniewające!! uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeslicznie wygladasz!!!Jestem zauroczonaaaaaaaa na maxa!spodniczka <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ta stylizacja to najlepszy dowód na to, że nie należy się bać łączyć słodkości z ostrym. ; ) piękna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  21. ramoneska śliczna :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ah jak ja kocham wszystko co jest ze skóry :) ramoneska jest cudowna a Ty wyglądasz prześlicznie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wyglądasz! W ramonesce i spódnicy się zakochałam ;)
    Ale zazdroszczę nóg, takie dłuuugie i chude :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety, z przykrością muszę stwierdzić, że jakoś i wygląd rzeczy stworzonych przez Irminę jest beznadziejna, jednak jest plus za pomysły, chociaż i one nie powalają na kolana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. łał jestem pod wrażeniem, normalnie mogłabym tak iść do ślubu;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia prześliczne :*

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie z ramoneską jest dokładnie tak samo! Mogłabym ją nosić do wszystkigo! :) swietne buty i cały look :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny look, ale te koturny nie za bardzo mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana, wyglądasz jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. może na pannę młodą trochę za odważnie, ale na druchnę/itp... czemu nie ;) bardzo fajny, dobrze skompomowany zestaw. naprawdę mi się podoba ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. tiulowa sukienka wymiata.


    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ZACHWYCASZ!!!! koturny, spodnica, kokarda- mega!

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowna kurtka! <3

    dodaję do obserwowanych! ; **

    OdpowiedzUsuń
  34. czy dobrze zgaduje zdjecia z parku w Warszawie:)
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. zazdroszczę Ci tej ramoneski, bo jest idealna, nie dziwię się, że nosisz ją non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahah strój księżniczkowy;d..
    bardzo fajny;p.
    Jestem na tak;d.
    Zaapraszam do siebie;p.

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście że macie i również jest to skórzana czarna kurtka lecz o innym kroju niż ramoneska :) właściwie noszę ją prawie do wszystkiego :))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Have i told you lately that we LOVE YOU.

    Me and my girlfriend, Charlotte Cutler (curlcrave) die for your blog!

    Is it you who took these amazing photos???

    keep in touch!

    www.shervinsworld.com

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz genialnie, przesłodko !!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł bardzo podoba mi się ten zestaw :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bosko wyglądasz:D:D zestawienie czerni ciężkiej i metalowej z delikatną bielą rewelacja!

    OdpowiedzUsuń