wtorek, 25 października 2011

BREAK THE RULES

Rzadko kiedy próbuję odtwarzać podpatrzone stylizacje. Zdaję się na moją wyobraźnię i intuicję. Jednak dzisiejsza stylizacja powstała za sprawą kolekcji Anouki Bicholla F/W 2011/12. Kontrastowe połączenie ciężkich swetrów i zwiewnych spódnic jest jak najbardziej dozwolone. Stylizacje z pokazu zostały przeze mnie nieco zmodyfikowane, od siebie dodałam pod spód białą koszulę, zamiast czarnego, skórzanego pasa - cienki, brązowy, a na nogi platformy inspirowane tymi, które zaprojektowała Jessica Simpson (które zresztą są jednymi z moich ulubionych butów). Do całości dołączyłam retro okulary i szarą torbę z tak bardzo modnym obecnie, zwierzęcym motywem.

TRANSLATE
 
photos by Natalia Stodulska Photography


TK MAXX SWEATER & BAG
H&M SHIRT, BELT & SKIRT
VINTAGE SUNGLASSES
BRACELET FROM ILOKO.PL
BERSHKA PLATFORMS 


56 komentarzy:

  1. no cudo! uwielbiam takie niecodzienne połączenia, są super, a Ty jak zwykle świetnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie! :) dla mnie zestawienie prezentuje się świetnie lekkość plus masywonośc swetre- jak pisałaś dozwolone! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są boskie <3 wspaniały zestaw!

    [www.blackcherryjam.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne połączenie ! Twój najlepszy zestaw ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym stylowym wcieleniu Cię uwielbiam, ale tym zestawem pobiłaś mistrzów, chylę głowy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tym kolorze! :) Jest piękny! No i ciekawie prezentują się te okulary! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie!! Alez Ci zazdroszczę, że ma ci kto takie super zdjęcia cykać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram te pozytywne komentarze wyżej! IDEALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie inna Ola, świetnie wyglądasz, inaczej ale świetnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie bardzo podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. oprawki okularów w kolorze swetra:D
    Jak dla mnie strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!! lepiej niż kolekcja z wybiegu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o Jezusie!!!! widać że jesteś muzą Pani fotograf!!! ale czyją byś nie była! <3 UWIELBIAM Cię w czerwonym :D

    Looove :****

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey tu Milena ;) stworzyłam blog o rysowaniu. Drugi post poświęciłam Tobie ;) serdecznie zapraszam

    http://everythingoutsideme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE WIEM JAK WYGLADAL ORGINAL ALE TEN ZESTAW DO MNIE JAK NAJBARDZIEJ PRZEMAWIA. WYGLADASZ BOSKO W TYM GRUBASNYM SWETRZE.

    KATERINA

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog:)
    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania 2 vouchery o wartości 100 złotych każdy na zabiegi kosmetyczne!:)
    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-bona-dea.html

    OdpowiedzUsuń
  17. WoW ! Świetne połączenie.
    Cudna spódnica i buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz kolejny jestem zachwycona. Nie byłam przekonana do efektu, jaki daje połączenie barw, które Ty zastosowałaś aż do momentu, gdy zobaczyłam Twój post. Największą uwagę z całego zestawu przyciąga spódnica oraz buty! Ponawiam zaproszenie do siebie - jeżeli znajdziesz chwilkę :) Bardzo chciałabym poznać Twoją opinię.
    xoxo
    Fashionista

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny set!Aż sama mam ochotę na takie zestawienie:maxi+swetrzycho:D;)
    P.s.Jak znajdę gdzieś half tint dam Ci znać:*
    Ja swoje upolowałam jeszcze wiosną na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  20. polska Agyness Deyn!! Nigdy nie wiglądałaś piękniej :)) nieziemsko!

    xoxo, Ania
    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Za te buty dałabym się pokroić. Super zestaw. Tylko torebka mi się w nim nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam do oddania/odsprzedania zaproszenie na pokaz Oli Kmiecik na łódzki Fashion Week. Godzina 15:00 piątek! www.effect-placebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. *.* o mamo! świetne połączenie, idealne śmiem rzec :D

    OdpowiedzUsuń
  24. buty mniam <3
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy będą wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję ; )
    oj, ty też wyglądasz ciekawie. szczególnie spódnica, jest baaardzo w moim stylu i równie mocno przypadła mi do gustu. :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie również bardzo się podoba ten zestaw, genialnie Ci to wyszło. Mam tylko wątpliwości co do typowo letnich butów o tego swetra. Bo spódnica spódnicą, ale jednak...


    MarieAntoinette

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw. Sweterek ma super kolor i fakturę. Bransoletka jest również ciekawa, ale buty są nie do pobicia. Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia masz niesamowite i wyglądasz przepięknie!!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! Cudowne zdjęcia, jaka sceneria orginalna! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz :) Podoba mi się twój outfit :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Kiedy wrócisz do długich włosów tak bardzo Cię lubiałam w długich i ciemnych te zdecydowanie odejmują Ci uroku:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny jest ten sweter! No i podziwiam Cię, że dałaś radę w bosych nogach = D

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Absolutnie wszystko mi się podoba! :) i sweter i bransoletka, buty, w których się zakochałam i spódnica i całokształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie-widzę włoski przefarbowałaś. Pasuje Ci i nie zmieniaj!:)
    W sumie to obserwuję Cię już od dłuższego czasu i naprawde wszystko tak trafione, że aż podziwiam..
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudownie! nie muszę oglądać dalej, by wiedzieć że będę Ciebie obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz niezwykle!

    OdpowiedzUsuń
  38. super zestaw, wszystko mi się w nim podoba, i połączenie kolorów, i połączenie faktur, super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweter jest moją miłością, właśnie takiego szukam! Zestaw niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam.
    Świetny set...
    Uwielbiam ten swetr + pasek.
    Ach i te buty.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję bardzo :) Po tych wszytskich komentarzach chyba jednak zastanowię się nad zostawieniem tego kolorku :) Przepiękny outfit, a w butach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelacyjny zestaw! super
    pozdrawiam http://www.mybabymydarlig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia i genialny klimat. Te buty są cudne, w ogóle cała stylizacja strasznie mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyjny outfit :)
    zapraszam na zakupy :) http://allegro.pl/myaccount/sell.php

    OdpowiedzUsuń