czwartek, 20 października 2011

AIN'T NO SUNSHINE WHEN SHE'S GONE

Za wszelką cenę staram się znienawidzić chłodną jesień. Ciężko mi to jednak przychodzi, bo lubię ten widok spadających liści, które swoim rudym kolorem zdobią otoczenie. Byłoby dobrze, gdyby przynajmniej nie padał deszcz. Nawet ten lekki chłód wydaje się być przyjazny, gdy mamy na sobie wielki sweter, a w rękach ciepły kubek z kawą czy herbatą. Gdy robiłyśmy z Natalią te zdjęcia, nie musiałam zakładać swetra. Słońce dawało ostatnie znaki życia, więc postanowiłam pożegnać je jesienną (bo rudą) spódnicą. Do tego bluzka z kołnierzykiem - uroczym hitem sezonu oraz motywy zwierzęce. Trochę leśne na bluzce i palcu oraz bardziej dzikie - na torebce. Co do melonika, patrząc na te zdjęcia, przychodzi mi na myśl reklama pewnego banku... ;) KLIK 


 
photos by Natalia Stodulska Photography


H&M HAT, JACKET AND BLOUSE
ZARA LEOPARD CLUTCH
TALLY WEIJL BELT
VINTAGE SKIRT
HOUSE EARRINGS
RING FROM MOYA.PL
WEDGES FROM @


55 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia... :) Genialna kolorystyka i zaskakujące koturny! Wszystko na plus i Ty świetnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Alma! Uwielbiam na Ciebie patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Olu:) Jestem ciekawa Twego koloru włosów na żywo. mam nadzieję, że zobaczę je za 3 tygodnie, jak do Ciebie dojadę (na 50....:) Pozdrawiam. D.A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudowny kolor spódnicy, idealnie jesienny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz, że ja wiem :D !
    uwielbiam tą kopertówkę i plusik za włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna jest ta spódnica, zazdroszczę Ci takiego vintażowego łupu!

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja jestem zachwycona, cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!Dla mnie rewelacja!:*
    Mogę zapytać jakim aparatem robisz fotki?Chcę sobie niedługo kupić porządny sprzęt bo mój złom mnie dobija:D a Twoje zdjęcia są perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ohhh bardzo ale to bardzo mi się podoba!! wyglądasz olśniewająco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look;) Niesamowici połączyłaś kolorystykę .;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówi się "znienawidzic chłodną jesień" a nie "znienawidzic chłodnej jesieni" przepraszam ale mnie to strasznie razi, pozdrawiam, cudowny kolor spodnicy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy - Dzięki za poprawkę! Pisałam szybko, mając w głowie dwa zdania i zrobiłam z nich jedno, nawet nie zauważyłam błędu. Już poprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz! piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna jest ta spódnica!!! Przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! świetne zdjęcia!całkiem inne niż poprzednie... cudne butki^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że to dość trudna długość, wyglądasz świetnie w tek spódnicy :) Ma piękny kolor :) Poza tym, rewelacyjny dobór reszty stroju, lubię kontrasty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się kolor i fason spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny zestaw. Najbardziej podoba mi sie ta genialna spodnica. Wszystko fajnie polaczone.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! to zdecydowanie Twój najlepszy set! idealny na jesień- kocham!

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz świetnie :) fajne połączenie, kolor spódnicy genialny no i masz piękny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bosko! Nic tylko wsadzic Cie na motor w kierunku zachodzacego slonca! ;)
    Genialna spodnica, rekawiczki - uwielniam takie i ta ramoneska z kapeluszem. No ideal :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow świetnie wyglądasz, super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna jest ta Twoja kiecka! Od dawna szukam spódnicy w takim kolorze ale zawsze coś jest nie tak. To długość, to krój. Ty prezentujesz się naprawdę dobrze. I jeszcze ta torebka!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak Ty cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Musisz mi oddać te buty! I spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  26. dear you look so stunning! im in loe with your hair so much!<3

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Cię!

    www.hellomaja.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealnie się wpasowałaś tą stylizacją w uroki polskiej jesieni!! Cała ta otoczka sprawia, że wyglądasz w tym zestawieniu bosko!!!
    Zdjęcie 8 jest MEGA

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana wyglądasz przepięknie! i co to za spódnica:D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że obie ejsteśmy posiadaczkami tego cudownego kapeluszu ;D
    Nie wiem jakie tam czary odprawiasz żeby ta jesień znienawidzić, ale coś się toc hyba z Tobą kłóci bo w jesiennych kolorach/sceneriach wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po pierwsze- świetne zdjęcia, po drugie- wszystko mi sie podoba, po trzecie- jesteś niesamowita ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. ahhhhhhhhh
    cudna stylizacja, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękna spódnica i rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz rewelacyjnie, świetny zestaw! Wszystko prezentuje się tu na prawdę dobrze. Obserwuję oczywiście :)
    littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna kolorystyka! :) wspaniałe dodatki, uwielbiam skórzany rękawiczki, dość często pojawiają się również u mnie i bardzo ładnie wpisujesz się w jesienny krajobraz, ale zawsze oryginalnie :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super nice images! You look gorgeous and you BAG!!! OH MY!

    Love it.

    Would be happy if you visit also my Blog.

    Thank you! Pozdrowienia z Germany, SH

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluje bycia na stronie moya.pl jako przedstawienie pierścionka :-**
    obserwujemy >?

    OdpowiedzUsuń
  38. genialny zestaw wszystko bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dokładnie, wszystko tu jest cudowne i wszystko bym chętnie widziała u siebie. Albo na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny zestaw, szczególnie buty, torebka , spódnica... a tytułową piosenkę uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. hej wyodne są te buciki? bo zamowilam je i zastanawiam sie czy beda to kolejne bty do zachwycania sie na polce czy moze spelnia swoje zadanie na nodze?

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję za komentarz:) torebki szukałam pod hasłami: asos, zara, podwójna torebka, panterka lub leopard. Asos kiedyś wydał tą torebkę więc ja moją właśnie znalazłam na allegro pod hasłem asos. Wiem też,że japan style ją wydał, tutaj link:

    http://moda.allegro.pl/torebka-podwojna-panterka-skora-17-i1897498966.html

    natomiast na zdjęciach nie widać jak dokładnie wygląda. Pisałam do sprzedawcy czy dysponuje innymi zdjęciami, ale odpisał mi, że ma tylko te.

    OdpowiedzUsuń
  43. ta spódnica i liście-fajnie się łączą ;)

    OdpowiedzUsuń