poniedziałek, 2 maja 2016

RÓŻOWA KURTKA BOMBERKA


Czasami w życiu trzeba dać drugą szansę.

Chociaż drugie szanse bywają trudne. Być może do niektórych decyzji należy dojrzeć, przemyśleć i... przejrzeć się w lustrze kilka razy. 

Wróciłam się do moich postów ze stylizacjami z ostatnich miesięcy i ostatni raz w różu pokazałam Wam się w sierpniu ubiegłego roku! ( O TUTAJ ). Lubię ten kolor, nigdy tego nie ukrywałam, szczególnie podczas ostatnich zakupów w Tigerze, gdy cały koszyk wręcz kipiał różem! Jednak zawsze miałam dla niego alternatywę. W tym sezonie pokochałam jego pastelowe odcienie łączone z bielą, beżami czy militarną zielenią. Róż dostaje ode mnie drugą szansę i na pewno jeszcze się tu pojawi! 

Zdjęcia: Shiny Syl


pink bomber jacket |  MOHITO GOLD LABEL
t-shirt |  MOHITO
slouchy jeans |  ZARA
shoes |  DEEZEE


17 komentarzy:

  1. Rewelacyjny look :) Kurteczka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, mimo, ze nie jestem fanka tyg butów! Do tego duży plus za foty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja :) Widze że chyba masz założone buty bez skarpetek :) Często to praktykujesz? A jeżeli tak to z jakimi butami ? :) No i co sądzisz o wszechobecnej modzie na odsłanianie kostek o każdej porze roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam skarpetki, bardzo krótkie, przystosowane do takich butów :)
      A nogi szybko mi marzną, więc nie popieram odkrywania kostek zimą! :P

      Usuń
  4. Mega fajny look w sportowo-eleganckim wydaniu! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała stylizacja prezentuje się genialnie! Kurtka jak wiadomo najmodniejsza w tym sezonie. Spodnie również świetne! :)
    Pozdrawiamy,
    Mr&MrChanel/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne buty *.* u mnie róż króluje w małej ilości ale chyba muszę się zaopatrzyć w jego pudrowym odcieniu.
    Śliczna bluzka i jakie piękne włosy !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej super stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Najbardziej ta pudrowa bomberka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w pudrowym różu.
    Fajny na co dzień zestaw.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie! bardzo ładna stylizacja :) w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :)
    Zapraszam do mnie :) http://madifashion98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń