niedziela, 30 maja 2010

satellite

Piątkowy wypad zakończyłam małą sesją w przymierzalni :D (a zdobycze z tego dnia opisane i pokazane zostały we wcześniejszym poście) Buty wylicytowane na Allegro za 41zł - na żywo prezentują się znacznie lepiej i są niesamowicie wygodne, co szczerze mnie zaskoczyło. Za wygniecioną koszulę przepraszam, ale spędziła wcześniej kilka godzin w siatce z zakupami, ponieważ tego dnia upał dał o sobie znać i musiałam ją zdjąć. Torebka także kupiona na Allegro już jakiś czas temu na aukcji jednorazowej, a koszulę kupiłam od Dostepnej ze Stylio :* A sety z nowymi zdobyczami zobaczycie już wkrótce ! :)

shirt - gap
tunic/dress - dorothy perkins, sh
jeans - tally weijl
shoes - allegro.pl
bag - allegro.pl

I na koniec - zwyciężczyni tegorocznej Eurowizji. Piosenka ta wpadła mi w ucho już ponad miesiąc temu, także wczoraj przed telewizorem kibicowałam Lenie :) Swoim głosem zachwyciła mnie także przedstawicielka Ukrainy - Alyosha. Jej piosenka "Sweet people" też mnie wciągnęła. Jeśli chcecie odsłuchać tych dwóch piosenek - kliknijcie w linki niżej. :)
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Oczarowała mnie ta koszula. Dodaje charakteru całej stylizacji i jest przecudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Almiku masz szczęscie co do tych licytacji za 41zł :D Dobry koszul! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 41 zł?! nie wierzę, rewelacyjny zakup!! bo buty genialne!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne te buty , a za torbę ile dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję:)
    torbę wylicytowałam za 71zł

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty świetne. I koszula też!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, świetne ciuchy. : )
    zapraszam do mnie, sprzedaję ręcznie robione kolczyki. może jakaś para ci się spodoba. : )
    ps. jeśli mogłabyś mnie dodać jako obserwowaną, byłabym wdzięczna. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, proste ale fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka swietna a butki idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ps. po prawej stronie na blogu ta 1 szara niebieska czy cos takiego sukienka z czego jest? bo sie zakochalam w niej:D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję!

    kawiarka18 : z H&M, występuje jeszcze w kolorze różowym. Więcej o niej w czwartkowym poście :)

    OdpowiedzUsuń