piątek, 2 października 2015

MUST HAVE / 10.2015

Zobacz moje październikowe must have i sprawdź, gdzie kupić poszczególne pozycje z listy! 


1. Lustrzane okulary z okrągłymi szkłami to ostatnio mój ulubiony model, który na blogu pojawiał się ostatnio już kilka razy. Te mają też przepiękny kolor. RAY-BAN (okulary do kupienia: tutaj, tutaj i tutaj)

2. Szpilki typu "lace up" są hitem już od kilku sezonów. Jednak ja znalazłam prawdziwy ideał. Niestety ten model SCHUTZ zrujnowałby mój budżet, dlatego nadal jestem w trakcie poszukiwania odpowiedniego zamiennika. (podobne do kupienia: tutaj, tutaj i tutaj)

3. Prosty, karmelowy płaszcz, wiązany w pasie - to klasyka. Sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i na formalne okazje. Dodatkowo, ten marki F&F został wykonany z zamszu! (podobne do kupienia: tutaj, tutaj i tutaj)

4. Palety cieni do powiek URBAN DECAY to podstawa mojej kosmetyczki! Towarzyszą mi niemal codziennie! Jestem zachwycona ich jakością oraz napigmentowaniem, dlatego koniecznie muszę wypróbować nową wersję paletki - "Naked Smoky"! (do kupienia tutaj)

5. Jak widzicie - w tym miesiącu królują u mnie wszystkie odcienie beżu i brązu. Ta torebka MANGO urzekła mnie też swoim kształtem i zapięciem. Po nowych butach... czas na nową torebkę! (podobne do kupienia: tutaj, tutaj, tutaj i tutaj)




1 komentarz:

  1. Super pozycje, beż i brąz to zdecydowanie najlepszy wybór na tę porę roku!

    OdpowiedzUsuń