poniedziałek, 28 września 2015

BORDOWA SUKIENKA I FUTRZANA KAMIZELKA


Zaczynamy nowy, jesienny sezon! 


Zamszowa sukienka, bordo, kapelusz i sztuczne futerko. To właśnie jedne z najgorętszych trendów tego sezonu. Wszystko to znajdziecie w najnowszej kolekcji marki F&F, która jest niemal synonimem stylu lat siedemdziesiątych. Do kompletu dobrałam zamszowe kozaki za kolano - mój ulubiony model nie tylko ostatnich miesięcy, ale także... lat! Co sądzicie o tym zestawie? 

Zdjęcia: Klaudia Piekarska / Puulovver Photography

 

dress, jacket, hat |  F&F
over the knee shoes |  CARIINI
sunglasses |  ALDO

Przygotowałam dla Was także mini shopping guide, w którym przedstawiłam najciekawsze wzory z jesiennej kolekcji F&F. Myślę, że bez problemu każda z Was znajdzie w niej coś dla siebie, w dodatku w bardzo przystępnej cenie. 


Ostatnio coraz większą uwagę zwracam na tzw. 'basics', czyli elementy szafy, które mogą stanowić bazę wielu stylizacji. Jeansy, klasyczne płaszcze, bluzki z długimi rękawami, wszystko to w dosyć prostych fasonach i neutralnych kolorach. Jesienią można też pobawić się akcesoriami takimi jak kapelusze czy bardzo modne w ostatnim czasie - poncza. W tym sezonie wraca też kożuszek, a z paskami chyba nigdy się nie rozstanę! 


W jesiennej kolekcji F&F znajdziemy też wiele elementów zaprojektowanych z myślą o najgorętszym trendzie tego sezonu. Zamsz, geometryczne wzory, spódnice o linii A, frędzle - widać wyraźną inspirację szalonymi latami siedemdziesiątymi! Wszystko to w najmodniejszych kolorach. Burgund, karmel i morska zieleń święcą triumfy! 

Więcej propozycji znajdziecie na stronie ffmoda.com oraz w online magazynie F&F

9 komentarzy:

  1. Perfekcjonistka! :) Jestem pod wrażeniem doboru wszystkich elementów w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka! baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. chce takie kozaki! must have:) piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw ! buty rewelacja ! poluje na takie !
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz tutaj jak gwiazda filmowa! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz niesamowicie! Sama założyłabym dosłownie wszystko z tego, co masz na sobie. Rewelacja!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: GRECKA stylizacja prosto z Grecji - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń