środa, 13 maja 2015

GDYBYM BYŁ BOGACZEM...



W dzisiejszym poście znajdziecie oczywiście stylizację (ostatnio szaleję, wiem!), ale także kilka słów o marzeniach i... wielkich wygranych.




Ostatnio spełniłam jedno ze swoich mniejszych, modowych marzeń. Od kilku lat obiecywałam sobie, że w końcu kupię porządną, wymarzoną torebkę. Taką, która zastąpi wszystkie inne. Będzie mnie kosztować, ale jednocześnie niesamowicie cieszyć. W międzyczasie wyskakiwało mnóstwo innych wydatków, ale w końcu się udało. I chociaż trwało to naprawdę długo, bez przerwy wierzyłam, że kiedyś osiągnę ten cel, który obrałam, nie mając jeszcze pojęcia gdzie będę pracować i czy będę mogła sobie pozwalać na drobne lub większe przyjemności.

Czy zastanawialiście się, jak by to było, gdyby na Waszym koncie nagle pojawiło się kilka dodatkowych cyferek, np. taka miła dla oka, sześciocyfrowa liczba (lub jeszcze większa!)? Na pewno. Ile Waszych problemów zostałoby rozwiązanych? Ile swoich marzeń w końcu byście spełnili? Ja myślę o tym bez przerwy. Kupiłabym nowe, piękne mieszkanie, do którego z przyjemnością bym wracała. Odwiedziłabym mnóstwo egzotycznych miejsc, które do tej pory mogłam oglądać jedynie na zdjęciach. Zabrałabym rodziców w podróż ich życia.

Dlaczego o tym piszę? Bo liczę na szczęście, a wiadomo, że szczęściu trzeba pomóc :) Możemy więc brać udział w loteriach, w których są do wygrania naprawdę ogromne sumy i mogą pomóc spełnić marzenia wielu osób. Mam cichą nadzieję, że uda się także mnie! Może uda się także Wam? Zagrajmy razem, obstawmy swoje szczęśliwe liczby i trzymając kciuki za wielką wygraną sprawdźmy wyniki losowań EuroJackpot! A ja, jeśli wygram, zapraszam wszystkich na wielkie świętowanie! Powodzenia!

Zdjęcia: Klaudia Piekarska / Puulovver Photography

white coat |  ZARA (old collection)
lilac dress |  PRESKA
nude heels |  LABOTTI.PL
Neverfull GM bag |  LOUIS VUITTON
watch |  CASIO
sunglasses |  DOLCE&GABBANA



12 komentarzy:

  1. Długonoga! :* Cudownie wyglądasz! :) Sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka idealna :)

    tak mieszkanie i podróże też są na mojej liście marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw i te piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć figury! Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie przepiękne!
    Wszystko mi do siebie pasuję i chętnie chciałabym taki zestaw w swojej szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zaczęłam grać i liczę na szczęście. Oby nam się udało :)
    Ps: nooogi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie wyglądasz i te nogi, wooow! ;) świetne połączenie, sukienka i płaszcz wyglądają elegancko a szpilki nadają kobiecości i seksapilu!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i pięknie! Biały płaszcz nadaje całej stylizacji elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest kolor tej sukienki. Wyglądasz cudownie - beżowe szpilki, okulary i pomadka - mega to wygląda! :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: błękity, chabry i fiolety - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zestaw! Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń