poniedziałek, 8 kwietnia 2013

SS13 TRENDS

Potrzebowałam kilku dni, by powstał ten post. Biorąc pod uwagę wiosenne trendy, a także moje upodobania, przejrzałam kolekcje ponad 20 marek i wybrałam i podlinkowałam dokładnie 155 rzeczy - moim zdaniem - godnych uwagi ;) Oto 15 TRENDÓW według WILDFOX7 . Które spodobały Wam się najbardziej, a które wręcz przeciwnie? 

1. NUMBERS
Niby nic nadzwyczajnego, a jednak numery na bluzach i koszulkach pojawiają się coraz częściej, także (a może przede wszystkim?) w połączeniu z wąskimi spodniami i obcasami. Tak, zdecydowanie takie zestawienie robi wrażenie! A od czego się zaczęło? Od fantastycznej kolekcji Isabel Marant, która szybko zagościła w szafach fashionistek. 


2. CHECKMATE
Szach i mat! Wzór szachownicy jest teraz niezwykle hot! To w końcu zmiksowanie dwóch gorących trendów - geometrii oraz połączenia bieli z czernią. Do takiej kratki dobierz neonowe dodatki (patrz Trend 13) lub... niech kratka będzie soczysta! Zupełnie jak na wybiegu Louis Vuitton.


3. METALLIC
Pamiętaj, że można błyszczeć nie tylko dzięki cekinom! Połyskujące ubrania i dodatki, niczym kosmiczne akcesoria są... nie z tej ziemi :) Shine bright like a diamond! 

 ASOS / ROMWE / ASOS

4. THE POWER OF WHITE
Biel to w chwili obecnej najgorętszy ( chociaż zaliczany do chłodnych odcieni;) ) kolor! Poszczególne elementy? Nie tylko. Total white look - zdecydowanie tak! Promuje go między innymi Calvin Klein. A moje białe must have? Ramoneska i czółenka. A także marynarka - kto jeszcze nie ma, powinien się w taką koniecznie zaopatrzyć! Działa cuda :) 
ASOS / MANGO / MANGO / ROMWE / ASOS

5. CARTOONS
Pop-artowe nadruki pojawiły się dzięki kolekcji 3.1 Phillip Lim Pre-Fall 2012. To wtedy swój początek miała moda na dymki wyjęte prosto z komiksu. A Bart Simpson? Zagościł na wybiegu w jesienno-zimowej kolekcji Jeremiego Scotta i - przyznaję - podbił moje serce. Może Cartoon Network powinni wypuścić swoją linię ubrań? ;) 

6. MAKE A SUIT
Wszelkie wzory są teraz jak najbardziej na topie (patrz Trend 8 i Trend 10), a możesz spotęgować ich siłę, kompletując ze sobą górę i dół. Jednak równie mile widziane są zestawy jednobarwne, szczególnie w jaskrawych kolorach! Spróbuj!
H&M                       F&F                       H&M
(top | bottom)    /      (top | bottom)    /     (top | bottom)

7. HEELED SANDALS
Skoro nadchodzi wiosna (niedługo także lato), czas schować kozaki i wszelkie  ciężkie buty do szafy, a wyjąć tenisówki, baleriny i... delikatne sandałki! Najlepiej z dwoma paskami (w tym jeden wokół kostki). Lubisz klasykę? Najlepiej sprawdzą się cieliste i proste, czarne. Natomiast jeśli modowe eksperymenty nie są Ci obce, poszukaj jaskrawych wersji, a nawet modeli z dodatkami ;)  
RIVER ISLAND / ZARA / ZARA / ZARA

8. STRIPES
Trend, który przejadł się nawet największym niejadkom ;) Wszędobylskie paski powracały do łask już kilkakrotnie, jednak tym razem naprawdę zawojowały na modowym rynku. Pojawiły się na każdym możliwym elemencie, w każdej możliwej grubości i ułożeniu. No ale co zrobić? Jeśli masz dosyć pasków w kombinacji ciemne/jasne, to co powiesz na wersję neonową? :)

9. REALLY WILD
Najpopularniejszym i najczęściej kopiowanym 'dzikim' motywem jest rottweiler Givenchy. Oprócz psiego pyska, znajdziemy również przeróżne koty - od panter, przez tygrysy, aż po lwy. A dla tych, którzy za takimi nadrukami nie przepadają - istnieje alternatywa, w postaci nieśmiertelnego, panterkowego printu. Ale z umiarem! 

10. PATTERNS
Wzory porcelanowe, paisley i wszelkiego rodzaju ornamenty triumfują jak nigdy dotąd. Możesz postawić na klasykę - np. połączenie wzorzystych spodni z białą koszulą. Jednak czasem ryzyko się opłaca i warto połączyć ze sobą dwa różne, jednak pokrewne wzory. A jeśli wybierzesz ubrania typu oversize, stworzysz modny, piżamowy look :) 

11. BLACK&WHITE
To obecnie mój ulubiony trend. Wierna czerni od zawsze, chętnie tworzę kontrast, przełamując ją bielą. Niby nic nowego, a jednak to połączenie dostało kolejną szansę i nadchodzi w ulepszonej, bardziej graficznej wersji. 

12. PRINT ME
Nadruki? Tak, ale nie tylko w postaci wzorów! Zdjęcia i wizerunki przeniesione na ubrania to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Możemy przebierać od pięknych widoków, przez smakowite kąski, aż po zabawne czy nawet nieco kontrowersyjne fotomontaże i obrazy. Najpopularniejsze są bluzy, jednak t-shirty i legginsy nie pozostają w tyle. 

13. JUICY
KOLOR! Po smutnej, szarej zimie, czas na potężną dawkę energii w postaci cytrusowych i energetyzujących barw. Limonka i fuksja jeszcze do niedawna były bezkonkurencyjne, teraz depczą im po piętach między innymi soczysta pomarańcz i kobalt. Który z nich będzie Twoim kolorem sezonu? :) 

14. DENIM SHIRTS
Jeansowe koszule są już ponadczasowe, tak samo jak... jeansowe spodnie ;) Jednak mają w sobie coś takiego, że cały look od razu nabiera charakteru. Poza tym - jest mnóstwo możliwości. Rękaw długi lub jego brak. Przetarcia, kieszenie, ozdobne kołnierzyki, efekt ombre, a nawet łączenie kilku rodzajów jeansu. Szczególnie te dwie ostatnie opcje są wyjątkowo trendy :) 

15. PASTELS
Pastele są przede wszystkim miłe dla oka. W tym sezonie zdecydowanie stawiam na pudrowy róż, by nie wracać do mięty - królowej ubiegłego roku. Jednak czasem można zrobić wyjątek. Do listy pasteli godnych uwagi - dopisuję także kolor o wdzięcznej nazwie baby blue. Dawka słodkiego błękitu nie powinna nikomu zaszkodzić :) 



35 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notka.Dzięki niej wrócę się do pewnego sklepu po białą torebkę,która jest ładna.(za długo się nad nią zastanawiałam).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pastelowa torebka z h&m ze zlotym lancuchem,jest w sklepach czy juz nie? Na stronie jej nie ma a bardzo mi sie spodobala. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, faktycznie. Jeszcze kilka dni temu była na stronie. Jestem jednak na 90% pewna, że w sklepach stacjonarnych jest :)

      Usuń
  3. Fantastyczny post,wiele rzeczy przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są wszystkie trendy ale mi print me i raelly wild sie już przejadły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post (i przydatny dla 'modowych ignorantów' takich ja jak :D). Najbardziej do mnie przemawiają z tego wszystkiego neony, paski, kratka i 'dzikości', a najmniej total white look, choć poszczególne części garderoby w tym kolorze lubię oraz dżinsowe koszule, bo i tak nie znajdę takiej, która by na mnie dobrze leżała ;). O, i oczywiście pastele u mnie są na tak, od zeszłego roku jestem w nich zakochana :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pościk;))

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu nadrobiłam modowe zaległości, super zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tegoroczne trendy zdecydowanie bardziej mi się podobają od poprzednich!

    OdpowiedzUsuń
  10. biel i pastele to jest to <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śiwetny wpis! Fajnie pokazałaś aktualne trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chylę czoła! Bardzo dużo bardzo dobrej roboty. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, Jezu, Jezu jakie piękności!

    OdpowiedzUsuń
  14. kawał roboty i to dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość rzeczy nie przypadła mi do gustu ale nawet ja znalazłam kilka rzeczy dla siebie wśród najnowszych trendów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Fajnie przygotowany i widać, że dużo pracy w niego włozyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Genialnie napisany :)
    Z chęcią wszystko przygarnęłabym do swojej szafy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post o trendach! wszystko co teraz modne pokazałaś i opisałaś w bardzo fajny sposób ;) osobiście jestem fanką trendu black&white ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, dzięki :) Uwielbiam print me i te wszystkie dzikie wzory. Mam nadzieję, że w zwykłych sklepach pojawi się więcej odzieży tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyczerpujący post, widać, że nie robisz tego "na odwal", tylko jednak chcesz przekazać wszystko jak najlepiej :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  21. JAAAAAA!!!!!!! MOJA BABCIA SIE WE WSZYSTKO NIE WCISKA!!!!!!! no nie!!!!!! o OOO mam pomys!!!11 ZAPROJEKTUJ COS NA MOJA BABKA [ROZMIAR XXXXXL [ OBW. KLATY TO 200 CM, OBW REKA 54, OBW BRZUSZKA 287 CM]DZIEKI I POZDRAWIAM Z TYMI MOIMI CIUSZKAMI BEJBE!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne, widać, że robisz to z pasją ;)

    http://mojaniekonczacasieopowiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna notkaa <3 !

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post i świetny blog ogółem, wyróżniasz się na tle wielu nijakich rzeczy, robisz to ciekawie i widać, że z pasją, nawet mi jako facetowi się to miło czyta! keep up the good work, 5!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post wszystko mi się spodobało :)) czekam na więcej :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Znasz się na tym jak nie wiele kto

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnee rzeczy :D

    ola-ollaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń