sobota, 26 stycznia 2013

WINTER BOHO


Do futrzanych kamizelek przekonałam się dzięki Nicole Richie, które nosiła je jako nieodłączny element swoich stylizacji w klimacie boho. Ja swojego ideału szukałam dosyć długo, aż na ratunek przybył sklep Mosquito. Futrzak jest miły w dotyku, posiada kaptur i wstawki z materiału skóropodobnego. W dodatku stanowi dodatkową ochronę przed panującym obecnie mrozem. 

Kiedy byłam dzieckiem, uwielbiałam dzwony i nosiłam je bez przerwy. Rurki rozpowszechniły się dopiero w ciągu kilku następnych lat. Podczas wyprzedaży postanowiłam poszukać odpowiedniego modelu w dobrej cenie, z którym mogłabym wypróbować nowe możliwości. I w ten sposób stałam się właścicielką spodni typu bootcut. Na pewno będę je łączyć z Conversami i Litami od Jeffreya Campbella, tak jak w tym przypadku.

TRANSLATE

MOSQUITO faux fur vest | NEW YORKER jacket | NOH8 t-shirt | H&M bootcut jeans | ILOKO.PL sunglasses
JEFFREY CAMPBELL Lita shoes via HIGHLIFE | ATMOSPHERE bag | SHVEDKA JEWELRY black bracelet



45 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie lubię szerokich spodni, ale Tobie pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak noszonym dzwonom mówię stanowcze TAK. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajnie. Uwielbiam Cię w tych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! Szerokie spodnie bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurdeee...to chyba Twoje najlepsze wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeeej, ALMA! Jak cudownie <3 Lity z tymi gatkami wyglądają oblędnie, az mi się zachciało tych buciorów :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy Bee Gees z Ciebie! :) Rewelacyjny zestaw, ukłony za 'powrót do przeszłości' - dzwony słowem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie!!! uwielbiam takie jeansy, Twoja fryzura idealnie psuje do tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie! jestem zachwycona i pod ogromnym wrażeniem - nie zmieniłabym zupełnie NIC! pasuje Ci taki styl.
    boskie futro, bluzka, spodnie.
    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne dzwony! Ach pamietam te czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!! POWALIŁAŚ MNIE EXTRA ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, wszystko świetnie ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko spojrzałam i wiedziałam, ze to futrzak z mosquito! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba pierwszy raz lity podobaja mi sie w jakims zestawie na tyle, ze sama moglabym je tak ubrac :) Generalnie jestem z tej grupy na "nie" jesli o nie chodzi, ale tutaj, schowane, naprawde fajnie sie prezentuja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jestes boska :O Choruje na ta kamizelke :( Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. that tee has a great message haha i love it

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja. :) Świetna kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh...futerko i buty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te spodnie w połączeniu z litami wyglądają obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. te dzwony wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega mi się podoba ta kamizela, a Twoje nogi wyglądają jakby miały ze 2 metry :D

    OdpowiedzUsuń
  22. genialnie! a koszulka dodaje pazura, nie jest grzecznie=bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 4. zdjęcie <3 w ogole stylizacja mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń
  24. kamizelka jest super, ja nadal swoich dzwonów szukam i nie mogę znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ta kamizelka i koszulka! :) poza tym bardzo podoba mi się klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Góra super przyznaje :) Ale powiem szczerze, że sama jeszcze nie potrafię się przekonać do dzwonów...

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi sie ta futrzana kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kamizelka jest genialna <3 świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Wyglądasz fenomenalnie! :) Wszystko do siebie pasuje. Piękna kamizelka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygladasz! Uwielbiam połączenie skóry z futrem! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Kamizelka jest boska <3 Uwielbiam tego typu warstwy! Powodzenia na egzaminie !

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooooo wszędzie szukam futrzanej kamizelki ale jestem wyjątkowo wybredna jeśli o te poszukiwania chodzi. Świetnie to połączyłaś

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba nie zdecydowałabym się na dzwony... Ale wyglądają bosko!

    ______

    ja piszę tu:

    mycupofhotchoc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lity do dzwonów super pasują! Stylizacja mistrz! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wszystko ze sobą współgra ;) Powiedz mi czy te lity są wygodne? Bo cały czas waham sie przez to nad ich zakupem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się wahać! Można w nich biegać, chodzić cały dzień. Ja planuję już kolejną parę :)))

      Usuń
  36. Mega :) Z latami 70. pierwsze skojarzenie :)
    http://rudosciwielkamoc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne połączenie szerszych nogawek i obcasów! Ubóstwiam tą stylizację <3

    OdpowiedzUsuń