niedziela, 30 września 2012

GREY CITY

W sobotę odbyło się spotkanie bloggerek przed Warsaw Fashion Weekend, o którym Wam jeszcze napiszę (i pokażę zdjęcia!). Postawiłam na minimalizm i mały akcent kolorystyczny - kobaltowe sandałki z transparentnym obcasem oraz kreski na powiekach w tym samym kolorze. Żeby stylizacja była nieco ciekawsza, dobrałam do niej melonik, z którym kiedyś nie potrafiłam się rozstać. Znów powraca do łask i zasiada na mojej głowie. 

photos by Irminastyle

STRADIVARIUS blouse and sandals | NEW YORKER pants and sunglasses | H&M bowler | TK MAXX bag



29 komentarzy:

  1. no i wzięłaś i nie pokazałaś tych kresek :P fajna stylówa, taka... normalna :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasycznie, a nasycony kolor butów idealnie dopełnia całość. Jak najbardziej na tak!

    hellovouge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super że dorzuciłaś te sandałki, grają pierwsze skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny strój.. torba jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Wszystko mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) buty genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty<3 najlepsze! Ale caly zestaw bardzo mi sie podoba prosty ale z wielka klasa!:)
    Zapraszam w miedzyczasie rownierz do siebie:)

    http://madmuasellefleurette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz dłuugie nogi <3
    Świetny look :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądałaś świetnie :)).

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs- do wygrania naszyjnik/kolia H&M !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka od razu wpadła mi w oko - jest boska , całość też wygląda super:)

    zapraszam na mojego bloga - może znajdziesz coś co Cię interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Ciebie i Twój styl! Chciałabym kiedyś Cię poznać ((:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) to jest najmilsza rzecz, jaką mogłam usłyszeć/przeczytać! Dziękuję i również chętnie poznam, jak będzie okazja :)

      Usuń
  12. ja juz ja poznalem wcale nie jest taka fajna hahaha
    bosko kocie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. To już chyba ostatni czas, aby móc założyć sandałki:) Twoje rzeczywiście oddają charakter całej stylizacji, no i ten melonik <3 Pozdrawiam, Adila

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, bardzo spodobały mi się te buty i ciekawa torebka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. prosto, ale prostota zawsze mi sie podobala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, prosto i na temat! Ogromnie podobają mi się te spodnie, a melonik cudo! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie spodnie :) ale buty są nieziemskie ;p
    moze obserwujemy?:) zapraszam do mnie
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wygladasz swietnie. super spodnie!
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Ja całe wakacje wzdychałam do tych sandałek...Piekne są!
    cudownaś:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Świetna torba!
    Zapraszam w odwiedziny do mnie: modnywieszak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń