czwartek, 23 czerwca 2011

When Guns N' Roses made my day

The perfect look for a walk or shopping. Simple, comfortable. Beloved Converse sneakers on my feet, which I was looking for an incredibly long time and I get this pair. Unfortunately, my favourite pair of shoes destroys really quickly, so I have to buy another Converse.

Idealny look na spacer czy zakupy. Prosty, wygodny. Na nogach ukochane trampki Converve, których szukałam niesamowicie długo, walczyłam o nie jak lwica i udało mi się je zdobyć. Niestety, ulubiona para butów ma to do siebie, że szybko się niszczy i zużywa, dlatego muszę kupić kolejne Conversy, żeby te mogły mi trochę rzadziej, ale dłużej posłużyć :) 
fot. IRMINA

ONLY JEANS
CONVERSE SNEAKERS
MIZENSA AIDA FROM ETOREBKA.PL
EVERYTHING ELSE FROM H&M

43 komentarze:

  1. fajnie wyglądasz :) tylko zastanawiam się czy w czapuli nie gorąco? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz moje wymarzone trampki. Chciałam je zdobyć przez internet, ale nie ma :<

    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. buty i czapa! świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj te trampki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń

  5. StyleInCasamoda - no właśnie raz było gorąco, a raz zimno tego dnia. Kurtka i czapka momentami były potrzebne, szczególnie podczas wiatru :)
    M.V - to także moje wymarzone trampki, a już są bardzo zniszczone i nie wyobrażam sobie ich wyrzucić!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnei dlatego ile razy miałam trampki, płaciłam za nie 16zł, bo na conversy było mi po prostu szkoda kasy ;)

    a look fajny, ale jakiś taki mało letni :(

    OdpowiedzUsuń
  7. full-closet - następny look będzie bardzo letni! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie w takich setach wyglądasz najkorzystniej i do tego promieniejesz! :D

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest Rockowo jak choinka!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co podoba mi się bardziej - twoje buty, czy twoja koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw!! koszulka jest rewelacyjna, też taką chcę:D!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna kurtka i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tych okularach, a buty są po prostu nieziemskie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja cię, Alma, telepatia, niedawno miałam na sobie bardzo podobny zestaw. podobna czapka, te same okulary, skóra i conversy :D
    wyglądasz cudnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię takie rock'n'rollowe zestawy! Okulary rewelacja!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. trampki <3

    a na jaki kierunek studiów się wybierasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. te trampki są rewelacyjne :)
    wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pasuję do Ciebie taki luźny, ale lekko rockowy styl miejski ;)

    www.sayyoudontloveme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. może i fajnie to wygląda, ale mimo jak stwierdziłaś tego wyjątkowo zimnego dnia w czerwcu wełniana czapka i skórzana kurtka zamiast np. cardiganu wygląda śmiesznie...
    pozdrawiam, Twoja wierna czytelniczka Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń
  20. perfect outfit!


    We've great Giveaways for 650€ (Ray Ban Wayfarer, Costume National, Le Coq Sportif) for our readers on our blog Schöngeist!

    http://schongeist.blogspot.com/2011/01/giveaway-for-650-women-men-costume.html

    Burcu

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyglądają Twoje nogi w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw, na luzie , rockowy :) Mega podobają mi się te trampki, chociaż nigdy za tego typu butami nie przepadałam, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty są cudowne
    i te okularki
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne, wesołe zdjęcia :) Podoba mi się Twoja torba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz extra :) Ahh, marzą mi się Conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię ten styl, strzał w dziesiątkę !
    Jedyne co do mnie nie przemawia to motywy USA.

    OdpowiedzUsuń
  27. modelka a buty brudne, zalosne. twoja twarz daje wiele do myslenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Cię w takich stylizacjach! Rockowo i na luzie. Te trampki i ramoneska.. mmm.. marzenie! <3
    A do pana/pani Anonima - nie wierzę, że każdy czysci buty przed wyjsciem, tym bardziej tak jak napisała na spacer czy zakupy, a jeżeli Twoim zdaniem "jej twarz pozostawia wiele do myslenia" to mysl i mysl, lecz nie wiem co wymyslisz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. genialne trampki! cała stylizacja na 6 z + :)

    OdpowiedzUsuń
  30. BŁAGAM ZDRADZ GDZIE KUPILAS TE TRAMKI !

    OdpowiedzUsuń