czwartek, 17 lutego 2011

vintage watch + wyniki konkursu

Powoli wracam do formy. Myślę, że już następny post zaoowocuje w nowy outfit. W tej notce zdjęcia z dzisiaj, jak widać, czuję się już lepiej i mogę śmiało pozować bez opatrunku. Tunikę w kwiatki kupiłam na Allegro, a zegarek jest bardzo stary i stanowi jedną z nielicznych pamiątek po moim wujku. Bardzo ciężki, ale solidny. Łańcuszek do wymiany, ponieważ ten jest stanowczo za długi. Co o nim sądzicie? Lubicie takie gadżety? 

Translate : I'm coming back slowly. I think I'll show you new outfit in the next post. In this note - photos from today, as you can see, I feel better and I can take photos (and pose) without dressing. This tunic I bought in the internet, but my watch is very old - reminder of my uncle. Very heavy and sturdy. I have to replace the chain, because it's too long for me. What do you think about this watch? Do you like gadgets like this one? 

A w tle "Ostry dyżur" / And "ER" behind me
watch - vintage
tunic - atmosphere


Czas ogłosić zwycięzców! 
W konkursie blend-a-med miałam do rozdania zestaw produktów tej właśnie marki. Wybór nie był taki łatwy, jak mi się wydawało! Różne zgłoszenia, historyjki zarówno wymyślone, jak i te z życia codziennego, każda bardzo mi się podobała. Jednak po przeczytaniu wszystkiego na spokojnie, wytypowałam dwie zwyciężczynie. Osobami, które zamieściły najlepsze według mnie odpowiedzi i do których powędrują nagrody, są : Małgorzata Szwarc (za bardzo fajne wykorzystanie nagrody z konkursu w jej opowieści) oraz Alicja Chojna (za ciekawą sytuację opisującą, ile odwagi może nam dostarczyć piękny, biały uśmiech).
Dziewczyny! Sprawdźcie swoją skrzynkę pocztową! :) 
Chciałam wyróżnić Martynę Jarmoszko, która swoim uśmiechem czaruje kierowców autobusów już od 4 lat, a także Olę Bilicz, autorkę kosmicznej opowiastki, za pełną pomysłów głowę :)
Wszystkim bardzo dziękuję za wzięcie udziału w konkursie. Niestety, nagrody były tylko dwie. Ale planuję jeszcze kilka konkursów, więc bądźcie czujni :) BUZIAKI 

25 komentarzy:

  1. ooo dziewczyno, zegarek masz idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zegarek !

    kitty1997 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAA, zegarek jest prześliczny!
    I jestem mega zaskoczona wynikiem, bardzo dziękuję :* Już sprawdzam pocztę.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się zegarek i print na tunice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie gadżety^^ dlatego zegarek mi sie straaasznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ostry dyżur i Grey's Anatomy, to dwa inne seriale (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma coś w sobie ; )) Czasami z szaf wujków, babć i mam można znaleźć coś naprawdę fajnego ; )

    OdpowiedzUsuń


  8. Anonimowy - racja! Pytałam znajomej, który to serial "Grey's anatomy", powiedziała, że to "Ostry dyżur", ale teraz sprawdziłam sama, że jednak się myliła. Dzięki za uwagę, już poprawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zegarek całkowicie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj, zegarek cudowny. Takie gadżety są najlepsze. ^ ^


    PS. Serdecznie zapraszam do siebie. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie zdjęcia! ;D
    i zegarek świetny!
    Dziękuje za komentarz i dodaję do obserwowanych ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam !~mi takie stare motywy sie podobaja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy zegarek, bardzo stylowy!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ten zegarek jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń