czwartek, 18 listopada 2010

I couldn't live without black

Nie wyobrażam sobie nie mieć czarnego koloru w szafie. Czarny top, czarne legginsy, mała czarna, czarne oficerki...Bardzo chętnie ubierałabym się jedynie na czarno. Poza tym, kolor ten pasuje po prostu do wszystkiego, jak żaden inny. Może być zarówno elegancki, jak i sportowy, w zestawieniu z różem, czerwienią czy turkusem - zawsze wygląda dobrze. Dlatego nie bałam się połączyć go z kardiganem w pepitkę, który niedawno za niewielkie pieniądze kupiłam w second handzie. Co prawda nie jestem zagorzałą fanką tego wzoru (sytuacja podobna do kropek), ale wydaje mi się być ciekawym ciuchem :) Co sądzicie? 

Translation : I can't imagine - how it is without black? Black top, black leggins, little black dress, black boots... I'd love to wear it all the time! This colour can be elegant or sporty, in combination with pink, red or turquoise - always looks good. That's why I wasn't afraid to mix black with this cardigan. What do you think?



dress / scarf / bracelet / ring - h&m
shoes - @
cardigan - second hand
necklace - house




20 komentarzy:

  1. wszytsko ślicznie!! ale najśliczniejsze są twoje oczyska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty masz fenomenalne:D i tez mam podobny problem z pepitka, niby mi sie podoba ale jakos tak, hm...:)w kazdym razie Twoja jest bardzo na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaz buty! :D
    jejku swieetny ten kardigan :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam się podoba. Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo ;) dzięki Tobie mam pomysł na mój żakiecik w pepitkę z sh za 1zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. potwierdzam, czerń jest absolutnie boskim odcieniem i niezbędnikiem w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kardigan jak i cały zestaw suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja:)
    podoba mi się ten sweterek/żakiet:)
    a czarny to niezmienna klasyka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj almiku jak ty pięknie wyglądasz! Marynara idealna dla ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. doooobrze! zgadzam sie z dziewczynami :]

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny żakiet! ślicznie wyglądasz i te nogi!! Ahhh mogłabym mieć choć taką jedną:D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pytanie kiedy kupilas ten pierscionek i bransoletke? piekne sa:D

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie wyglądasz, pepitka i buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń