poniedziałek, 12 kwietnia 2010

avon fruits

Coraz bardziej podobają mi się takie sety - top z wyżej nałożoną spódniczką (lub szortami) i szerokim, czarnym paskiem. Dzisiejsza spódniczka to odkrycie w worku ze starymi ciuchami mamy. Bardzo podoba mi się jej wzór, ale niestety widać już, że ma swoje lata. Co najdziwniejsze, na matce widnieje napis Avon :D A dżinsową koszulę kupiłam od Dostepnej! :) pozdrawiam kochana :*

No i mój wisiorek za całe 4,90 zł ;-)

Chciałam jeszcze powiedzieć, że udzieliłam wczoraj wywiadu, który już wkrótce ukaże się na stronie >>kliknij<< . Zapraszam

jeans shirt - kupiona od Martyny :)
top - h&m
necklace - house%
belt - tally weijl
skirt - vintage, avon
shoes - atmosphere (allegro.pl)

3 komentarze:

  1. byłam wczoraj w Housie, ale takiego łańcuszka to nigdzie nie widziałam :/
    myślałam, że to spódniczka w kwiaty, a tu patrzę gruszka, jabłka i inne pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. almaa pieknie wygladasz w tej koszuli! ;*
    tu dostepna ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódniczka, podoba mi się jej wzór :)

    OdpowiedzUsuń