sobota, 28 stycznia 2017

PRZEDŁUŻANIE RZĘS - ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA. CZYLI: CZY WARTO PRZEDŁUŻAĆ RZĘSY?


Moja przygoda z przedłużaniem rzęs zaczęła się już w maju 2015 roku. Myślę, że nadszedł idealny czas, aby podzielić się z Wami moimi odczuciami.



Mój “pierwszy raz” to było totalne BOOM! i efekt WOW! Chciałam “DUŻO, GRUBO I GĘSTO”. Szczerze, już nie pamiętam, czy to był Hollywood Effect czy Russian Effect czy jakieś inne “Na Bogato Effect”. W każdym razie miałam pokaźne firany: >KLIK<
Podczas spaceru przy sporym wietrze, miałam problem z zamknięciem powiek. Naprawdę!


-->
Teraz jednak wiem, że wolę bardziej naturalny efekt, czyli aplikację 1:1 lub 2:1. Obecnie stosuję 2D korzystając z rzęs i usług BLACK LASHES. Efekt widoczny poniżej:

PRZED I PO / Black Lashes

-->
W tym poście odpowiem na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli jednak jest jeszcze coś, co chcecie wiedzieć - dajcie znać w komentarzu! 

Jakie są rodzaje rzęs?
Syntetyczne, jedwabne oraz rzęsy z norek. Te ostatnie są najdelikatniejsze i jednocześnie najdroższe.

Ile trwa aplikacja rzęs?
U mnie zabiegi trwały zazwyczaj 1,5-2,5h. Wszystko zależy od:
- ilości i gęstości naszych naturalnych rzęs,
- metody, na jaką się zdecydujecie,
- tego, czy rzęsy są przyklejane od nowa czy uzupełniane,
- sprawności stylistki, która te rzęsy Wam aplikuje.

Podczas pierwszej wizyty dostałam ‘przyzwolenie’ na  drzemkę. Byłam jednak tak spięta i ciekawa, że dwie godziny przeleżałam w skupieniu. Ale usypiające klientki to norma. Teraz korzystam z tego także ja :)

Czy zabieg jest bezpieczny?
Wydłubanie oka Wam nie grozi ;) Istnieje możliwość uczulenia na poszczególne kleje, ale to już kwestia alergiczna. Ja nie należę do alergików, testowałam kilka różnych specyfików i żaden z nich do tej pory mnie nie uczulił. Aplikacja jest bezbolesna.

Jak często trzeba uzupełniać rzęsy?
Dzięki ostatniej aplikacji BLACK LASHES, rzęsy wyglądały pięknie nawet po 4 tygodniach! Jednak zazwyczaj kolejną wizytę powinno się wyznaczyć w odstępie 3 tygodni od ostatniej aplikacji. 

Na czym polega aplikacja metodą 1:1?
Polega ona na tym, że do jednej naturalnej rzęsy, przyklejana jest jedna sztuczna rzęsa. Efekt najbardziej naturalny, a także najmniej kosztowny. Natomiast 2:1 oznacza dwie sztuczne rzęsy przyklejone do jednej naturalnej, itd. 

Jak dbać o przedłużone rzęsy?
Na początku była to dla mnie zmora, obchodziłam się z nimi jak z jajkiem, ale można do tego przywyknąć. O czym należy pamiętać?
- najważniejsze są pierwsze 24 godziny. Wtedy nie zaleca się, a nawet zabrania ingerować w rzęsy, a już na pewno nie można ich zmoczyć!  Od tych pierwszych 24 godzin w dużej mierze zależy trwałość kleju, na które rzęsy są przyklejone.
- kiedy rzęsy będą już wilgotne (po kąpieli, saunie, itp.), należy je delikatnie osuszyć np. ręcznikiem papierowym i delikatnie rozczesać szczoteczką, którą dostaniecie podczas wizyty. Dzięki temu nie będą posklejane, gdy wyschną.
- należy uważać na rzęsy podczas makijażu, a do jego zmywania używać nietłustych  preparatów (płyny micelarne). I uwaga na waciki – włókna mogą przyczepiać się do rzęs.
- ZAKAZANE: używanie zalotki. Jeśli chcecie bardziej podkręcone rzęsy, należy to uwzględnić podczas doboru metody aplikacji.
- nie drapać, nie przecierać, nie wyrywać. 

Gdzie przedłużać rzęsy?
Miejsc, w których można przedłużyć rzęsy jest coraz więcej, więc bez problemu znajdziecie salon w swojej okolicy. Warto jednak najpierw sprawdzić jakość oferowanych przez stylistkę usług. Zobaczyć jej wcześniejsze prace. Sprawdzić, czy ma dobrą opinię. Ja korzystam z salonu w Warszawie, który współpracuje z BLACK LASHES (mają oni swoje punkty także w Gdańsku i Wrocławiu) i jestem bardzo zadowolona.

Czy można zdjąć przedłużone rzęsy?
Oczywiście, ale nie samemu. W tym celu należy wybrać się do salonu. Nie musi to być ten, w którym rzęsy były założone.

Czy przedłużanie niszczy naturalne rzęsy?
Ile ja się naczytałam na ten temat… Nieprawidłowo założone, w nieprofesjonalnym miejscu – na pewno. Moje mają się bardzo dobrze. Chyba lepiej wpływa na nie aplikacja rzęs raz w miesiącu, niż codzienne zmywanie makijażu. Oczywiście – jeśli naturalne rzęsy są wyjątkowo słabe, nie powinno się ich obciążać przesadnie obfitą aplikacją, np. Russian effect.

Jakie są plusy przedłużania rzęs?
Ten moment kiedy budzę się rano i mogę pokazać się światu ;)




4 komentarze:

  1. Przeczytałam całość i tak patrzę, patrzę na te Twoje zdjęcia... Efekt naprawdę cudowny! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto, warto. Ale trzeba postawić na profesjonalizm. Ja długo szukałam odpowiedniego salonu, żeby nie zniszczyć swoich rzęs. W końcu wybrałam Magdalenę Bąk na Mokotowie i nie żałuję. Widziałam zdjęcia jej prac na stronie i widać, że się na tym zna. Dobiera włoski do kształtu oka i dzięki temu wyglądają naturalnie i podkreślają spojrzenie. Pani Magda używa dobrej jakości materiałów, więc rzęsy długo się trzymają i nic się z nimi nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń