środa, 24 lutego 2016

KOSZULA W SZMINKI


W biegu, na chwilę przed urlopem, piszę dla Was nowy post. Tę stylizację pokazywałam już jakiś czas temu na moim Instagramie, po czym dostałam pytania dotyczące jeansów oraz koszuli. Dlatego odpowiedziami chcę się podzielić z Wami także na blogu :)

Koszula to wzór przeniesiony 1:1 z kultowego juz modelu Saint Laurent. Niestety oryginał kosztuje - uwaga - 1,300$. Już przyzwyczaiłam się do takich cen w przypadku akcesoriów, jak np. skórzane buty czy torebki, jednak 5 tysięcy złotych za koszulę? Nigdy w życiu! Nie zachęcam do kupowania podróbek, ale wzór wydał mi się szalenie ciekawy, więc zdecydowałam się na zakup koszuli za... niecałe 21$. Jeśli i Wam spodobała się szminkowa koszula w stylu Saint Laurent, znajdziecie ją TUTAJ.

Jeśli chodzi o jeansy, ten model to mój ideał, który wypatrzyłam w niezawodnym TOPSHOPIE. Wysoki stan, idealna długość nogawek, super skinny. Topshop oferuje naprawdę szeroki wybór modeli, w dodatku ich rozmiarówka jest mocno rozbudowana, dzięki czemu bez problemu znajdziecie coś dla siebie. Ten model nazywa się JONI i kosztuje 199 złotych. 



lipstick print shirt |  SHEINSIDE
high waisted skinny jeans |  TOPSHOP
heels |  ZARA


9 komentarzy:

  1. Swietna ta koszula! :)
    Przydalaby mi sie taka, idealna do nazwy mojego bloga :D ♡
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, jaka super koszula! Twoje nogi świetnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w całym zestawie, a koszula w szminki wymiata, bardzo mi się podoba. A szpilki <3 zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie koszule w nietypowe wzory, twoja juest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz, baaardzo wyszczuplałaś. Pozdr :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminki na bluzce, dalej ta moda trwa ? Mimo wszystko ładnie Ci w niej. Polecam koszulki Red is Bad

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się taki materiał z dzianiny ale na sukienki! i nie mogę nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupiłam tą koszulę i szczerze mówiąc spodziewałam się innego materiału. Mój jest śliski i biały w środku... Czy Twój również?

    OdpowiedzUsuń