wtorek, 1 grudnia 2015

W ŚWIĄTECZNYM KLIMACIE


Mamy dzisiaj dopiero pierwszy dzień grudnia, a mnie już dopadło świąteczne szaleństwo! Najbardziej spodobały mi się ubrania i dodatki w skandynawskim stylu, w nieco patriotycznej, biało-czerwonej kolorystyce. Motyw reniferów jest dla mnie strzałem w dziesiątkę, bo choinki są passe, a Mikołaj jakoś specjalnie mnie nie kręci. Chyba, że przynosi upragnione prezenty ;)

Udało mi się skompletować mój świąteczny zestaw, który z pewnością pomoże przetrwać nadchodzącą Gwiazdkę. Ciepłe onesie i kapcie to wymarzona stylizacja na chłodne, zimowe wieczory. Podobają Wam się takie nordyckie wzory?


Xmas onesie and slippers |  F&F
Xmas bedding |  F&F Home

10 komentarzy:

  1. śliczny komplet! a misiek- przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ale super świateczne klimaty, i jestem mega pod wrażeniem że takie cuda mozna kupic w F&F, Musze koniecznie zobaczyć czy u nas w miescie są takie. zapraszam do mnie na www.lapstajla.blogpspot.com, u mnie post o timberlandach.

    OdpowiedzUsuń
  3. mega urocze zdjęcia :) kombinezon jest super, muszę mu się lepiej przyjrzeć w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna piżamka i kapcie<3<3<3
    Sweet:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Onesie kupiłaś stacjonarnie czy przez Internet?

    OdpowiedzUsuń