poniedziałek, 3 sierpnia 2015

JEANSOWY TOTAL LOOK


Ta stylizacja przypomina mi czasy, kiedy umawiałam się z przyjaciółką na wspólne popołudnie. Wszelkie szczegóły omawiałyśmy osobiście w szkole. Nie przez Facebooka. Miałyśmy tysiące pomysłów na minutę i realizowałyśmy niemal każdy z nich. Nie potrzebowałyśmy Snapchata, aby dobrze się bawić. Wystarczyło nam podwórko.

Tęsknię za tymi czasami.


Luźna sukienka zarzucona na gołe ciało, okulary przeciwsłoneczne i trampki. Musiało mi być wygodnie, aby wskoczyć na rower, rolki czy elektryczną hulajnogę. Aby pobiegać, poskakać i wygłupiać się na świeżym powietrzu. Właśnie tak wyglądało moje lato, gdy byłam jeszcze dzieciakiem. Teraz coraz rzadziej mam do tego okazję i wcale nie chodzi o wiek! Bo kto mnie dobrze zna ten wie, że na widok placu zabaw cieszę się jak dziecko. Ba! Ostatnio nawet wróciłam z potłuczonymi kolanami! Ale to już nie to samo. W pewnym momencie pojawia się w głowie myśl, że przecież miałam jeszcze tyle do zrobienia. W pracy gonią terminy, na uczelni mam zaległe egzaminy i nie mogę siedzieć za długo, bo trzeba się wyspać. I ugotować obiad. I posprzątać. I - o Boże! - czy ja na pewno zamknęłam mieszkanie?

Tęsknię za tymi czasami. Zabawy na trzepaku. Malowanie chodników kredą. Oglądanie kreskówek w piżamie. Robienie czegoś, czego dorosłym nie wypada. Robienie czegoś, czego dzieciom nie wolno. Beztrosko. Bez stresu. 

Zdjęcia: Klaudia Piekarska / Puulovver Photography


denim dress and shirt |  PEPE JEANS
sunglasses |  MARC BY MARC JACOBS
watch |  POP-PILOT
shoes |  CONVERSE
bag |  KIABI

Wracając do stylizacji - mam jeszcze niespodziankę. Jeśli spodobał Wam się zegarek z mojego posta (lub inny marki Pop-Pilot), możecie skorzystać ze specjalnego rabatu dla czytelników Wildfox7. Z hasłem wildfox7 zrobicie zakupy taniej o 15%. Kod ważny jest przez tydzień, czyli 04-11.08. 
Udanych zakupów! :)

18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ta stylizacja przypomina te błogie czasy :) Też za nimi tęsknie, ale co zrobimy, nie możemy być wiecznie dzieckiem (przynajmniej ciałem). Trzeba jednak czasem zaszaleć tak jak dziecko i super, że ty to robisz! Świetny wpis i bardzo klimatyczne, pasujące do niego zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimat, a zdjęcie na którym skaczesz jest mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka i zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze nigdy total jeans nie podobał mi się tak bardzo jak u Ciebie!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świętą rację! Teraz dzieci bawią się inaczej - wola komputer i skype'a. Przykra rzeczywistość dzisiejszych czasów. Oczywiście istnieją wyjątki od reguły. Taka prawda że im człowiek starszy tym mniej czasu na wyluzowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie i klimat na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Look total jeans? Dlaczego nie, skoro tak świetnie się prezentuje ! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pamiętam jeszcze te czasy, gdzie wydawało mi się, że zawsze będę dzieckiem. Że zawsze będę w podstawówce. Że babcia zawsze będzie lepiła pierogi ruskie. Że mama nigdy nie była małą dziewczynką, tylko po prostu mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega połączenie i świetna stylizacja jak zresztą zawsze

    OdpowiedzUsuń
  10. I couldn't resist commenting. Well written!

    My site :: web site, ,

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiecka mistrz! I jeszcze mój ulubiony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja! Śliczne zdjęcia po prostu mistrzowsko wybrałaś lokalizację.
    Pozdrawiam

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i genialna sceneria *.*

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń