niedziela, 8 lipca 2012

BIZUU

Są takie miejsca, do których wracamy, chociażby myślami. Właśnie dziś chciałabym przedstawić Wam jedno z tych miejsc. Bizuu możecie odwiedzić w dwóch miastach - w Poznaniu w Starym Browarze lub tak jak ja - w Warszawie, na Koszykowej 1. Każdy projekt z metką Bizuu to małe dzieło (spójrzcie tylko na tą przepiękną suknię z koronką! Jest cudowna) dopieszczone w najmniejszym szczególe i dokładnie tak samo jest z wnętrzem butiku. Jasna przestrzeń wypełniona wspaniałymi detalami, idealnie podkreślającymi charakter tego miejsca. Jakby mojego zachwytu było mało - czekał na nas także poczęstunek, któremu moje oczy, obiektyw oraz żołądek - nie mogły się oprzeć. 
Kiedy emocje nieco opadły, a nasz zachwyt nad fantastycznie urządzonym wnętrzem ochłonął, zapoznałyśmy się z kolekcjami. Przy wejściu znajdowały się jeszcze projekty z kolekcji letniej - delikatne pastele,  urzekające fasony. Dalej, na wieszakach czekała już kolekcja, którą miałam okazję oglądać na tegorocznym Fashion Weeku w Łodzi. Mogłyśmy zapoznać się z nią dokładniej - przyjrzeć, a nawet przymierzyć. Mój nr 1 to suknia, o której już wspomniałam. Nie miałabym gdzie jej założyć, jednak mimo wszystko marzę o takiej na wieszaku w mojej szafie! ;) Zaraz za nią w rankingu znajduje się jasna sukienka z asymetrycznym dołem, wyszywana cekinami. Kreacje Bizuu są idealne na większe wyjścia. Niesamowicie kobiece, niektóre zdecydowanie seksowne, a niektóre bardziej subtelne, jednak wszystkie równie efektowne! A czasami zastanawiam się... jak wyglądałaby kolekcja sukien ślubnych z metką Bizuu?

 
standardowo kilka zdjęć z mojego Instagramu


a post ze zdjęciami i opisem stylizacji z tego dnia możecie zobaczyć w TYM POŚCIE :) 
photos by me and My Fashion Place

31 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie oddaje chyba najlepiej klimat tam panujący:) mam tylko pewne obiekcje co do tej koronkowej sukienki. sama w sobie jest piękna, ale modelka mi nijak do niej nie pasuje. pomijam kwestię urody, ale tułów wydaje się być nieproporcjonalny.:d

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAZDROSZCZE ŻE ODWIEDZIŁAŚ TEN BUTIK

    JA GO WIDZIAŁAM RAZ NA JAKIEŚ RELACJI Z OTWARCIA I ZAUROCZYŁ MNIE

    FAJNE TELEFONY

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem oczarowana 1 i ostatnim zdjęciem! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny w sukniach i sam wystrój -wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, fantastycznie, idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. I love these pictures - they are so sweet! I also love your outfit, and the sandals - perfect! I couldn't find the black ones for myself so I bought the purple/red ones. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne, takie delikatne wgl ... królewskie; a te słodkości wyglądają wspaniale ... rozmarzyłam się ;)
    www.itsjustmaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. roooooooooooooooooooooooooooooower <333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodko, dobrze ze Twoj set byl z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze jakie piękne zdjęcia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjęcia, przepiękne kreacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tych sukienkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcie ;)

    rainbow-shade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie te sukienki są piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście świetny butik , mam nadzieje ze go odwiedze w te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. www.lenka-store.pl10 lipca 2012 12:29

    Jaki tam musi panować niesamowity klimat! :)
    pewnie ceny też są niesamowite ;)

    Pozdrawiamy
    sklep Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything in this post is so lovely... xx

    OdpowiedzUsuń
  18. omg this post is just GORGEOUS! beautiful! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja lubię oglądać takie ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję świetną pin upową atmosferę! i czemu mnie ze sobą nie zabrałaś w tak idealne miejsce? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe miejsce!! Zdjęcia sa boskie!!!!! atmosfera rewelacja!!!!
    prześlicznie:):*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam kochana i oczywiście zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy post :) Trochę męskiej mody, kolekcje, styl i przygody z mojego modowego świata ZAPRASZAM :* http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ALE ŚWIETNY BLOG! JAK MOŻE BYĆ JEDNOCZEŚNIE CIEKAWY, W DOBRYM DESIGNIE ETC?
    zdradź mi swój sekret piękna :*!

    ZAPRASZAM DO MNIE na nowy post!
    WWW.MADDIECRUSH.BLOGSPOT.COM
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna kolekcja i na ostatnim zdjęciu ładne buty. :)
    U mnie nowy post. Jeśli lubisz biżuterię, to pewnie spodoba ci się konkurs, w którym możesz zgarnąć pierścionek ASOSa. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia można je oglądać bez końca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi!:) love this post,amazing! Just found today your blog and i´m a new follower:) Hope you can follow my baby blog back! Kisses

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń