czwartek, 4 maja 2017

NAJMODNIEJSZE STROJE KĄPIELOWE NA LATO 2017


Szukasz ciekawego stroju kąpielowego? Ten wpis jest dla Ciebie!


Na wstępie muszę przyznać, że te zdjęcia były dla mnie małym wyzwaniem. Chociaż jestem szczupła, moje ciało zdecydowanie nie jest jeszcze gotowe na powitanie lata. Ale to najwyższy czas, aby przybliżyć Wam nową kolekcję strojów kąpielowych F&F i przy okazji zaprezentować kilka plażowych inspiracji. Dajcie znać, czy dałam radę! 



Miksuj i zestawiaj - tak brzmi tegoroczne hasło F&F. W całej tej zabawie chodzi o to, że kompletowanie stroju kąpielowego to nie układanie puzzli. Te wzory zostały zaprojektowane tak, aby można je było ze sobą dowolnie mieszać i łączyć. Czarna góra z czarnym dołem? Klasyka, ale nudna. Ja zestawiłam czarny biustonosz z neonowymi majtkami. Oba te kolory pięknie podkreślą letnią opaleniznę (gdy ta się pojawi). 



Z kolei neonową górę połączyłam z majtkami w równie odblaskowy, geometryczny wzór. Zwróćcie uwagę, że kolor biustonosza pojawia się także wśród tych pasków. Całość uzupełniłam o białą plażową tunikę, która z pewnością posłuży mi wiele razy podczas mojego wymarzonego urlopu. Można ją związać z przodu lub nosić luźno narzuconą na ciało. 



Wśród moich ulubieńców znalazło się także dwustronne bikini w paski. Zostało zaprojektowane tak, aby nie posiadało tak zwanej "lewej strony". To oznacza, że jednego dnia nasz komplet może być w paski, a drugiego - granatowy. Sugeruję też opcję pół na pół, co też może wyglądać ciekawie. Uwielbiam złote wykończenia, dzięki którym całość wydaje się być bardziej glamour


Ten zestaw dopełnił granatowy kombinezon o głębokim, kopertowym dekolcie. To najlepsze rozwiązanie, gdy np. prosto z basenu udajemy się na hotelowy posiłek lub po prostu chcemy się wybrać na krótki spacer. Ja zawsze unikałam "świecenia" ciałem w samym bikini, bo po prostu w takiej sytuacji czuję się bardzo niekomfortowo. Ten kombinezon to strzał w dziesiątkę i rozwiązanie problemu. 



Oprócz bikini uwielbiam także jednoczęściowe stroje kąpielowe. Chociaż nie można się w nich opalać, to na zakrytych basenach czy w SPA znakomicie pełnią swoją rolę. Zdarza mi się też, że dobrze dobrany kostium kąpielowy spełnia funkcję body. Ten aztecki widzę w połączeniu ze spódniczką lub spodniami z wysokim stanem! Granatowy jest przepiękny... zostawię go na specjalne okazje ;) 


SWIMWEAR - F&F
ACCESSORIES - F&F

Kliknij i zobacz więcej --> TUTAJ


Dziękuję za pomoc przy realizacji tej sesji zdjęciowej:

Piękny makijaż -  PATRYCJA TYSZKA-KSEPKA
Fantastyczne zdjęcia - MARIUSZ KSEPKA
Wyjątkowy asysent - PIORUN

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się jednoczęściowe stroje. Zwłaszcza ten granatowy! :)
    Ja już kupiłam dwa w tym roku, ale co tam - sięgnę po kolejne! :)
    Dzięki za wpis! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Granatowy w paski i granatowy z wiązanie, bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenia dół inny i góra inna :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ten jednoczęściowy granatowy z wiązaniem? Piękny jest, a nie ma go na stronie F&F. El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie stroje kąpielowe znajdują się na stronie, ale wszystkie prezentowane wzory są z F&F :) Ten w cenie 99zł :)

      Usuń
  5. Świetny post, strój w paski jest genialny:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne! masz piękną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie kupiłam stroju. Patrząc na pogodę mogę jeszcze poczekać. Za inspiracje serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na lato wybrałam buty stąd https://zoio.pl/obuwie/baleriny-espadryle-lordsy. Na szczęście strój miałam jeszcze z jakiejś sieciówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda. Sama niedawno kupiłam takie stroje i jestem z nich zadowolona. Dodatkowo całkiem fajne klapeczki. Podobne widziałam tutaj:sosimply.pl. Podziwiam Twoją figurę! Jest rewalacyjna, sama chciałabym mieć taką.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne steoje

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń